DunneDraak Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Wist je dat ankers bijna dezelfde letters bevatten als een ander woord Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Anjers? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Haha ja Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Wie gebruikt PU nou als graadmeter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Mijn favoriete authentieke Turkse gerecht is de ''Turkse pizza''. Mijn minst favoriete authentieke Turkse gerecht is de ''kapsalon (zonder kaas)''. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 februari 2022 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2022 (aangepast) Een leuk feitje over Turkije: Benjamin Franklin gaf de voorkeur aan Turkije boven de kale arend. Uit het artikel ''10 Turkey facts''[1]. Tevens schijnen alle klinkers er geschreven te worden met een ümläüt. Tot slot heerst er bij de bevolking relatief veel hirsutisme, wat overmatige beharing bij vrouwen inhoudt. Dat waren mijn feitjes over Turkije van vandaag. Welk land zal ik morgen behandelen? Bronvermelding: [1] https://www.worldanimalprotection.us/blogs/10-turkey-facts 15 februari 2022 aangepast door Arendjan 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 32 minuten geleden, Arendjan zei: Mijn favoriete authentieke Turkse gerecht is de ''Turkse pizza''. Mijn minst favoriete authentieke Turkse gerecht is de ''kapsalon (zonder kaas)''. Kapsalon zonder kaas is gewoon culinaire mishandeling. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 32 minuten geleden, Arendjan zei: Mijn favoriete authentieke Turkse gerecht is de ''Turkse pizza''. Mijn minst favoriete authentieke Turkse gerecht is de ''kapsalon (zonder kaas)''. Kapsalon zonder kaas is gewoon culinaire mishandeling. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 Carnaval gaat dus gewoon door dit jaar. Noice! Heb er zin in. Zoals iedereen weet wordt het echte carnaval in brabant gevierd in tegenstelling tot die limburgers.. Ik ga dit jaar als mn idool Kanye West denk ik. Man.. heb er zin in. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 16 minuten geleden, GlobalGuardian zei: Kapsalon zonder kaas is gewoon culinaire mishandeling. Inderdaad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 16 minuten geleden, GlobalGuardian zei: Kapsalon zonder kaas is gewoon culinaire mishandeling. Inderdaad Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 47 minuten geleden, GlobalGuardian zei: Kapsalon zonder kaas is gewoon culinaire mishandeling. Eerst Jamie Vaes’ pussy eten en dan haar hoofd tussen een autodeur klemmen valt daar ook onder, toch? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 februari 2022 Delen Geplaatst: 15 februari 2022 1 uur geleden, LeroyDogg zei: Eerst Jamie Vaes’ pussy eten Is lil kleine een Chinees ofzo? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Er zou eigenlijk een soort meldpunt voor opgericht moeten worden, waar je je kan melden als je zonder consent mishandeld wordt... 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 12 uren geleden, DunneDraak zei: Wie? Bekende nederlanse vloggers van vroeger. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 22 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Is lil kleine een Chinees ofzo? Hoelang is een Lil’ Kleine Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 16 februari 2022 Delen Geplaatst: 16 februari 2022 Op 15-2-2022 om 20:40, AnandRampersad zei: Carnaval gaat dus gewoon door dit jaar. Noice! Heb er zin in. Zoals iedereen weet wordt het echte carnaval in brabant gevierd in tegenstelling tot die limburgers.. Ik ga dit jaar als mn idool Kanye West denk ik. Man.. heb er zin in. @Avant-La-Lettreheb je dit gezien 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 Mijn schutting is omgewaaid ? 2 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 (aangepast) 12 uren geleden, Doornroosje zei: @Avant-La-Lettreheb je dit gezien Nu wel. Ik ben eigenlijk wel blij dat de Brabanders carnaval vieren. Al die Amsterdammers die graag carnaval vieren willen niet ver rijden, en omdat Brabant de eerste plaats is die ze tegenkomen heb je in Limburg geen last van die randstedelingen. En tja, als je graag tussen de Amsterdammers staat en de hele dag naar Apres Ski hits wil luisteren is Brabant inderdaad waar je aan je trekken kan komen. 17 februari 2022 aangepast door Avant-La-Lettre 3 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 (aangepast) Mijn mondspoeling is gewoon f’ing racistisch? #BoycotListerine 17 februari 2022 aangepast door LeroyDogg 2 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 @Mindless Wat ga je precies doen met AI? Ben ik ook wel benieuwd naar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 1 uur geleden, Jas zei: Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 2 uren geleden, roastednerd zei: @Mindless Wat ga je precies doen met AI? Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik mag de AI van een sollicitatierobot dat wordt gebruikt bij selectieprocessen binnen recruitment 'leuker' en interactiever maken. Hierbij ga ik kijken naar bestaande principes in games. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 17 februari 2022 Delen Geplaatst: 17 februari 2022 6 minuten geleden, Mindless zei: Ik mag de AI van een sollicitatierobot dat wordt gebruikt bij selectieprocessen binnen recruitment 'leuker' en interactiever maken. Hierbij ga ik kijken naar bestaande principes in games. Zou je dat wel doen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten