Ga naar inhoud

CdAB 144 [CXLIV] Another fallen Soldier

Arendjan
 Delen

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Waar zijn de tijden gebleven waarin CdAB’s een mooi rijmpje hadden? Tegenwoordig slordige inspiratieloze titels…

#Vroegah…

Of je begrijpt mijn titel niet, of wij delen niet dezelfde humor.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tip: als je schoenveters gebroken zijn en je hebt geen nieuwe voorhanden, kan je altijd nog naar Italiaanse traditie spaghetti gebruiken. Mama mia 😊🤌🤌

aangepast door Arendjan
  • Like 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Waar zijn de tijden gebleven waarin CdAB’s een mooi rijmpje hadden? Tegenwoordig slordige inspiratieloze titels…

#Vroegah…

CdAB titels waren #vroegah ook vrij middelmatig hoor.Screenshot_20220323-200603__01.thumb.jpg.04daf788f6d22309a1757d84edb047b8.jpg

Maar het forum zelf was wel een stuk leuker.

• Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Zal wel met Soldier24 te maken hebben, maar dan nog… Vroegahhh waren er van die leuke rijmpjes, los van de titel.

Ja, en de oorlog jongen.... Het zijn bij lange na niet altijd rijmpjes, en vroeger zaten er net zo veel gare titels tussen als nu. Verzin zelf wat joh.

• Like 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Hardcore_gamer zei:

Goeie titel!

Dank je. Jij hebt bij deze een plekje in mijn toffe-users-top-5 weten te veroveren, samen met mijzelf, Ramon, mr.Gans, Jas, Ramon en met mij (Arendjan)

• Like 5

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Doornroosje zei:

Hij heeft afscheid genomen in Discord. Maargoed, dat neemt niet weg dat hij hier wel ff doei had kunnen zeggen.

Ja dat is jammer, dan kon ik hier nog een post aanmaken om hem het allerbeste voor de toekomst te wensen. 

• Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

''Waar heb je zo heerlijk authentiek Italiaans leren koken, Arend-Gian?'', hoor ik de mensen regelmatig vragen. ''Heb je dit geleerd tijdens je Italiaanse jeugd in Toscane? Heb je het geleerd van je abuelita? Of van een echte Italiaanse kennis, Leroydogg bijvoorbeeld?''

Nee jongens, bij deze deel ik mijn geheim.

https://www.facebook.com/KokenBakkenRuurd/photos/a.961779320845727/1439683843055270/

Buenos appetitos mi amicis 😋

aangepast door Arendjan
  • Like 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Time passes so quickly...

Have you noticed this? 

What does this mean? 

You won't notice it, until it begins to show.

So, do as much as you can, to learn fast, hard life lessons, unfearful. 

Take the lessons, but accept them just as part of everyday life.

They are not personal. 

Ik had vroeger eens iets in die aard geschreven, maar ik zou hier best weleens met een hernieuwde blik op willen terugblikken. 

Wat heb ik geleerd, over het feit dat tijd zo snel passeert? 

Ik heb ondervonden dat wanneer de tijd snel gaat, dat het goed zit, omdat dit het 'in het moment wezen' het dichtste benaderd. 

Wanneer je in het moment leeft, dan geniet je op onbewust niveau van de pure levenskracht welke door je aderen stroomt, en ergens besef je, dat deze momenten als een punt in tijd, onsterfelijkheid presenteren. 

Wanneer de tijd traag gaat, dan moet je oplossingen zoeken, want dan lijkt het alsof je je tijd hier zit te verdoen. 

Dat je de rit tegen je zin uitzit. 

Ik denk dat het voorbij zal zijn voor je er erg in hebt, want je zal het niet meer beseffen. 

Het is alsof je in een warm bed gaat liggen na een lange en vermoeiende dag, en in slaap valt. 

Ik durf ook denken dat het in slaap vallen, doodgaan representeert, en het ontwaken, de geboorte. (telkenmaal opnieuw) 

Ik durf dat denken. 

En dan ga ik zoeken. 

Ik waak er wel op dat mijn referentiepunten in de realiteit stevig verankerd zijn. (zodat ik objectief kan blijven waarnemen)

Dat is niet gemakkelijk, want duizenden dingen op tv beïnvloeden onze perceptie van de realiteit. 

Maar ik denk dat zolang je open staat om jezelf te corrigeren, en durft toe te geven dat je een verkeerd (dood) denkspoor volgt, dat je redelijk in de realiteit gegrond blijft. 

Wat ik probeer te doen, is de puzzel welke het leven is, in zijn geheel te zien. 

Zodat ik overzicht heb, en eventueel de werkelijke realiteit kan waarnemen. 

Want hoe wij de wereld zien, is niet noodzakelijk de realiteit. 

Andere wezens hebben andere percepties. 

Maar onze percepties kloppen wel, dat moet ik er wel bij vermelden, want die lantaarnpaal dat je ziet, is en blijft gevaarlijk, wanneer je daar met je hoofd tegen loopt. 

Ik denk dat ik weet wat ieder mens diep vanbinnen wil, en waar hij of zij naar op zoek is.

En je zal dat krijgen, maar dat is weer een heel ander verhaal. 

• Like 3
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arendjan zei:

Ja, en de oorlog jongen.... Het zijn bij lange na niet altijd rijmpjes, en vroeger zaten er net zo veel gare titels tussen als nu. Verzin zelf wat joh.

Ik had een keer een leuke titel met rijm verzonnen, echter kan ik niet elke keer een CdAB beginnen. Hoef je niet geïrriteerd te raken op mij, het is niet persoonlijk hoor.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan achter een computer zitten, en onophoudelijk een hele dag zulke stukken schrijven, van de ene soepele overgang betreffende onderwerp, naar het ander, terwijl ik toch let dat de structuur klopt. 

Het is omdat ik niet echt weet dat het hier wordt gewaardeerd, dat ik het niet te vaak doe.

Ik zou graag mijn hele leven in verhaalvorm gieten, een autobiografie, want dat verhaal, vind ik dat de mensen moeten weten.

Ik wil de hele biografie laten lezen als een plaatje. 

De titel hiervoor heb ik al twintig jaar geleden bedacht, en kan je zeggen dat hij extreem toepasselijk is. 

Moet dat? Die biografie? 

Neen, want zoals gezegd gaat de tijd zo snel, dat in het moment leven het belangrijkste is. De autobiografie zou alleen maar de spreekwoordelijke kers op de taart zijn. 

Ik bekijk het op die manier, omdat ik mezelf in geen geval mag forceren. (bang voor een writers-block) 

Het wil weleens lastig zijn: "U bent schrijver/auteur, over wat schrijf je dan?" 

Weet je wat ik zeg? 

"Alles wat je maar wil." 

Wat moet ik anders zeggen? 

En ik kan altijd een stuk laten zien, maar dat geeft een vertekend beeld, want dat is maar een fractie van mijn kwaliteiten.

• Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denkt u alsjeblieft niet dat wanneer ik aan het wandelen ben, voortdurend aan zulke dingen lig te denken, en verbaasd ben over mijn eigen ideeën, zodat ik nooit alleen ben en als het ware een soort radio heb om naar te luisteren. 

Helaash! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen