Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Waar houdt het op? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 (aangepast) 14 minuten geleden, Arendjan zei: Waar houdt het op? Ik weet niet waar maar wel wanneer: niet vanzelf 23 maart 2022 aangepast door Doornroosje 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Waar zijn de tijden gebleven waarin CdAB’s een mooi rijmpje hadden? Tegenwoordig slordige inspiratieloze titels… #Vroegah… 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2022 7 minuten geleden, LeroyDogg zei: Waar zijn de tijden gebleven waarin CdAB’s een mooi rijmpje hadden? Tegenwoordig slordige inspiratieloze titels… #Vroegah… Of je begrijpt mijn titel niet, of wij delen niet dezelfde humor. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2022 (aangepast) Tip: als je schoenveters gebroken zijn en je hebt geen nieuwe voorhanden, kan je altijd nog naar Italiaanse traditie spaghetti gebruiken. Mama mia ??? 23 maart 2022 aangepast door Arendjan 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 23 minuten geleden, LeroyDogg zei: Waar zijn de tijden gebleven waarin CdAB’s een mooi rijmpje hadden? Tegenwoordig slordige inspiratieloze titels… #Vroegah… Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 34 minuten geleden, Arendjan zei: Tip: als je schoenveters gebroken zijn en je hebt geen nieuwe voorhanden, kan je altijd nog naar Italiaanse traditie spaghetti gebruiken. Mama mia ??? *Mamma Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 38 minuten geleden, Arendjan zei: Of je begrijpt mijn titel niet, of wij delen niet dezelfde humor. Zal wel met Soldier24 te maken hebben, maar dan nog… Vroegahhh waren er van die leuke rijmpjes, los van de titel. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Begint de Alberto nu over vroeger te praten? 3 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Outlaw-2 Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 52 minuten geleden, LeroyDogg zei: Waar zijn de tijden gebleven waarin CdAB’s een mooi rijmpje hadden? Tegenwoordig slordige inspiratieloze titels… #Vroegah… CdAB titels waren #vroegah ook vrij middelmatig hoor. Maar het forum zelf was wel een stuk leuker. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 11 minuten geleden, Mr.Gans zei: Goed. Ik had wel een afscheidtopic van soldier verwacht. Hij heeft afscheid genomen in Discord. Maargoed, dat neemt niet weg dat hij hier wel ff doei had kunnen zeggen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2022 41 minuten geleden, LeroyDogg zei: Zal wel met Soldier24 te maken hebben, maar dan nog… Vroegahhh waren er van die leuke rijmpjes, los van de titel. Ja, en de oorlog jongen.... Het zijn bij lange na niet altijd rijmpjes, en vroeger zaten er net zo veel gare titels tussen als nu. Verzin zelf wat joh. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Goeie titel! 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2022 1 minuut geleden, Hardcore_gamer zei: Goeie titel! Dank je. Jij hebt bij deze een plekje in mijn toffe-users-top-5 weten te veroveren, samen met mijzelf, Ramon, mr.Gans, Jas, Ramon en met mij (Arendjan) 5 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2022 (aangepast) ''Waar heb je zo heerlijk authentiek Italiaans leren koken, Arend-Gian?'', hoor ik de mensen regelmatig vragen. ''Heb je dit geleerd tijdens je Italiaanse jeugd in Toscane? Heb je het geleerd van je abuelita? Of van een echte Italiaanse kennis, Leroydogg bijvoorbeeld?'' Nee jongens, bij deze deel ik mijn geheim. https://www.facebook.com/KokenBakkenRuurd/photos/a.961779320845727/1439683843055270/ Buenos appetitos mi amicis ? 23 maart 2022 aangepast door Arendjan 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Als Ramon mod zou zijn zou hij Zolder24 heten. 4 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 18 minuten geleden, Arendjan zei: Als Ramon mod zou zijn zou hij Zolder24 heten. Ik wilde een lachje hierop plaatsen maar mocht niet omdat ik al te veel lachjes/hartjes/trofeetjes etc heb geplaatst maar daarom dus maar zo: haha 2 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 1 uur terug, Arendjan zei: Ja, en de oorlog jongen.... Het zijn bij lange na niet altijd rijmpjes, en vroeger zaten er net zo veel gare titels tussen als nu. Verzin zelf wat joh. Ik had een keer een leuke titel met rijm verzonnen, echter kan ik niet elke keer een CdAB beginnen. Hoef je niet geïrriteerd te raken op mij, het is niet persoonlijk hoor. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Ik begrijp deze titel niet 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Vind het wel een leuke titel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 42 minuten geleden, Mr.Gans zei: Ik kan achter een computer zitten, en onophoudelijk een hele dag zulke stukken schrijven, van de ene soepele overgang betreffende onderwerp, naar het ander, terwijl ik toch let dat de structuur klopt. Nu nog de grammatica onder de knie krijgen. 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 1 minuut geleden, LeroyDogg zei: Nu nog de grammatica onder de knie krijgen. Werd er niet iets van hem gepubliceerd ergens dit jaar? Dacht zoiets voorbij te zien komen tijdje terug. Zoek nog wat stroef wc papier, zacht dubbellaags is voor mietjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 23 maart 2022 Delen Geplaatst: 23 maart 2022 Fijne schrijfsels Steve. 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2022 (aangepast) Wat ik altijd zo aan Roastednerd waardeer zijn zijn warme lach en zijn zachte handen. 23 maart 2022 aangepast door Arendjan 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 FINALLY!! THE ROCK HAS COME BACK… TO EEN NIEUW CdAB!! 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten