Ga naar inhoud

CdAB 144 [CXLIV] Another fallen Soldier

Arendjan
 Delen

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden, Mr.Gans zei:

Ik kan achter een computer zitten, en onophoudelijk een hele dag zulke stukken schrijven, van de ene soepele overgang betreffende onderwerp, naar het ander, terwijl ik toch let dat de structuur klopt.

Nu nog de grammatica onder de knie krijgen.

• Haha 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik altijd zo aan Roastednerd waardeer zijn zijn warme lach en zijn zachte handen.

aangepast door Arendjan
  • Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

I wrote a piece here, about Red Dead Redemption 2, how the wolves are kept in a mental chokehold when Arthur sets up camp...

A chokehold between the wolves trying to get to the horse, but at the same time are scared from the fire. 
So essentially, a slave of its own instinct. Trapped between the hunting-instinct, and the flee-instinct. 
And the horse, is perfectly aware of this... 
Does the horse laugh?

Yes, it laughs, cause it's protected by Arthur, and they are much smarter then you think. 

They see what's going on.  

What the wolves need to do, is give up, but they can't, cause the horse is laughing, and their pride is in the way...

Now if you go sit at a campfire in the game, and look at these wolves in an instinctual chokehold, I'm pretty certain you are fascinated.

I also wrote a piece about the symbiosis between Arthur and his horse. 

How it's truly teamwork, and how the horse can be happy traveling someone else's direction.

But I'm not gonna add that now, cause it's more like a story and that can take a while. 

aangepast door Mr.Gans
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik proef een licht elitaire en rancuneuze sfeer hier.

Mr.Gans steekt veel moeite in het schrijven van ware forum literatuur.

Maar een Alberto met, zover ik heb kunnen observeren, lichte grootheidswaanzin kan hier geen waardering voor opbrengen en maakt in plaats daarvan een flauwe opmerking over grammatica.

Toch een beetje jammer.

• Like 5
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, Outlaw-2 zei:

Ik proef een licht elitaire en rancuneuze sfeer hier.

Mr.Gans steekt veel moeite in het schrijven van ware forum literatuur.

Maar een Alberto met, zover ik heb kunnen observeren, lichte grootheidswaanzin kan hier geen waardering voor opbrengen en maakt in plaats daarvan een flauwe opmerking over grammatica.

Toch een beetje jammer.

Ok wannabe wanksta😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Outlaw-2 zei:

Deze reactie bewijst mijn punt. 

En Jimi Hendrix heeft niets te maken met 'gangsta' cultuur.

Dog met dubbel g daarentegen is dan weer wel erg wanksta. 

Fan van The Doggpound, vandaar. Maar weet jij veel💁🏻‍♂️

Jimi heeft er niks mee te maken, heb het over je naam Outlaw. Je hebt zeker een keer stiekem een fiets van een ander meegenomen?🤣

aangepast door LeroyDogg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LeroyDogg zei:

Jimi heeft er niks mee te maken, heb het over je naam Outlaw. Je hebt zeker een keer stiekem een fiets van een ander meegenomen?

Outlaws hebben ook niets te maken met gangsta cultuur.

Hoewel ik eigenlijk niet de behoefte voel om dit verder uit te leggen wanneer je met wat simpel google werk zelf ook tot die conclusie kan komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen