LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 6 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: 25 minuten geleden, Achariya zei: 'Je komt zeker uit Ecuador?' 'Hoezo?' 'Omdat je zo'n ontzettend grote lul bent!' HC is meteen geïnteresseerd ? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 3 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Ik zei dat, omdat jij gewoon moet inzien dat het geen gezond gedrag is wat jij doet en dat jij mensen gewoon in hun waarde moet laten. hier een schriftelijke like 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 6 minuten geleden, LeroyDogg zei: Gast zijn maar geintjes jonguh? Ja blijkbaar toch niet echt geslaagd. Mits ik ook voor andere mag praten. Zo niet ben ik gewoon een zure ouwe lul. Al sluit het één het ander niet uit. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 4 minuten geleden, Labbers zei: Ja blijkbaar toch niet echt geslaagd. Mits ik ook voor andere mag praten. Zo niet ben ik gewoon een zure ouwe lul. Al sluit het één het ander niet uit. Jah ik kan anders ook op forum niveau grapjes maken: Mijn piem0l is een spaghetti sliertje??? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 5 minuten geleden, LeroyDogg zei: Jah ik kan anders ook op forum niveau grapjes maken: Mijn piem0l is een spaghetti sliertje??? dat is toch jullie niveau in het bikkel topic? Ik zie niemand hier zo praten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 7 minuten geleden, LeroyDogg zei: Jah ik kan anders ook op forum niveau grapjes maken: Mijn piem0l is een spaghetti sliertje??? Zijn dat de enige grapjes die wel bij je landen? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, VerDikkieDik zei: dat is toch jullie niveau in het bikkel topic? Ik zie niemand hier zo praten Huh, was jij niet aan het ranten de vorige keer en hadden we het daarna niet bijgelegd? We kunnen het zo weer oppakken waar we gebleven waren voordat je dat epistel schreef hoor. En je ziet niemand hier zo praten, heb je de vorige pagina’s niet opgelet?? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, Jas zei: Zijn dat de enige grapjes die wel bij je landen? Uhm, ook niet opgelet? Dit is jullie niveau, anders snappen jullie de grap niet. Beetje opletten Jas. En let op je woorden voordat je weer een OTS’je krijgt? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Zojuist, LeroyDogg zei: Huh, was jij niet aan het ranten de vorige keer en hadden we het daarna niet bijgelegd? We kunnen het zo weer oppakken waar we gebleven waren voordat je dat epistel schreef hoor. En je ziet niemand hier zo praten, heb je de vorige pagina’s niet opgelet?? tja jij hebt het over niveau maar dan moet je zelf ook iets toevoegen... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 4 minuten geleden, VerDikkieDik zei: tja jij hebt het over niveau maar dan moet je zelf ook iets toevoegen... Ik voeg vaak zat iets toe, maar in het Bikkel topic (die 3x dat ik daar heb gepost) valt er niks toe te voegen toch? Wat is de bedoeling van dat topic? Effe rustig Dikkie, denk na voordat je met de meute wil meegaan. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 https://nl.wikipedia.org/wiki/Narcistische_persoonlijkheidsstoornis sorry Ramon, ik neem even je taak over Misschien een dagje proberen geen negatieve aandacht te krijgen? Denk je dat wij in de startblokken staan om op jou te reageren? Je maakt het er zelf naar door zo negatief en aanvallend naar anderen te zijn, maar zelfinzicht heb jij kennelijk niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, LeroyDogg zei: Ik voeg vaak zat iets toe, maar in het Bikkel topic (die 3x dat ik daar heb gepost) valt er niks toe te voegen toch? Wat is de bedoeling van dat topic? Effe rustig Dikkie, denk na voordat je met de meute wil meegaan. oke fair, maar ik vind het wel vervelend worden hoe het in dit topic steeds gaat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Zojuist, VerDikkieDik zei: https://nl.wikipedia.org/wiki/Narcistische_persoonlijkheidsstoornis sorry Ramon, ik neem even je taak over Misschien een dagje proberen geen negatieve aandacht te krijgen? Denk je dat wij in de startblokken staan om op jou te reageren? Je maakt het er zelf naar door zo negatief en aanvallend naar anderen te zijn, maar zelfinzicht heb jij kennelijk niet. Ik vraag niks aan niemand, doe je helemaal zelf? Over niveau gesproken, zal jou even quoten: “LEKKER BIKKELEN OP DEZE SNIKKELS” En over je wiki-linkje, je hebt geen idee wat NPD is, maar wel leuk scoren zo natuurlijk? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, VerDikkieDik zei: oke fair, maar ik vind het wel vervelend worden hoe het in dit topic steeds gaat. Hoeft niet zo te gaan natuurlijk, maar stiekem genieten de meesten er wel van. Let maar op hun taalgebruik, hoe ze proberen het vuurtje aan te wakkeren elke keer. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 (aangepast) Tijd dat iemand dit is even een halt toeroept. Ik zal wel even de gebeten hond spelen, want aan The Rock heb je ook vrij weinig in dit soort situaties; The Rock dreigt eventjes met hardhandig optreden, kijkt je vervolgens even boos door een brilletje en gaat vervolgens weer over op de orde van de dag. Zo is het genoeg mensen! LeroyDogg, terug in je mand! En de rest stopt gauw met het voeren van koekjes, want daar raakt het arme beestje helemaal van in de war! 24 maart 2022 aangepast door Dwaaskaas Spelfoud 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Ik zal even een feitje droppen: @Jas, snitch @Hardcore_gameren nog iemand (weet ff niet meer wie) hadden een OTS te pakken, ik heb welgeteld 0 waarschuwingspunten en nooit aangesproken door Martin. Over zelfreflectie gesproken, wat betekent dat? Of is dat dan weer wel iemand anders z’n schuld?? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 21 minuten geleden, VerDikkieDik zei: dat is toch jullie niveau in het bikkel topic? Ik zie niemand hier zo praten Dude wat is jouw probleem? En als je niemand anders zo ziet praten zou ik eens naar een oog dokter gaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 3 minuten geleden, LeroyDogg zei: Ik zal even een feitje droppen: @Jas, snitch @Hardcore_gameren nog iemand (weet ff niet meer wie) hadden een OTS te pakken, ik heb welgeteld 0 waarschuwingspunten en nooit aangesproken door Martin. Over zelfreflectie gesproken, wat betekent dat? Of is dat dan weer wel iemand anders z’n schuld?? Uhm het waren alleen Jas en ik. Of je bedoeld Global, maar hij heeft een permaban omdat jij hem zat uit te dagen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, Hardcore_gamer zei: Uhm het waren alleen Jas en ik. Of je bedoeld Global, maar hij heeft een permaban omdat jij hem zat uit te dagen. O ja, ook mijn schuld natuurlijk! Ik ben een echte superschurk, Hardcore_Snitch!??♂️ 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 9 minuten geleden, Dwaaskaas zei: Tijd dat iemand dit is even een halt toeroept. Ik zal wel even de gebeten hond spelen, want aan The Rock heb je ook vrij weinig in dit soort situaties; The Rock dreigt eventjes met hardhandig optreden, kijkt je vervolgens even boos door een brilletje en gaat vervolgens weer over op de orde van de dag. Zo is het genoeg mensen! LeroyDogg, terug in je mand! En de rest stopt gauw met het voeren van koekjes, want daar raakt het arme beestje helemaal van in de war! #livinguptoyourname 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 3 minuten geleden, LeroyDogg zei: O ja, ook mijn schuld natuurlijk! Ik ben een echte superschurk, Hardcore_Snitch!??♂️ Als je die status wil bereiken dan moet je vooral zo doorgaan. ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 5 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Als je die status wil bereiken dan moet je vooral zo doorgaan. ? Ok wappie 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dwaaskaas Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 9 minuten geleden, LeroyDogg zei: #livinguptoyourname Dat beschouw ik als een compliment ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, Dwaaskaas zei: Dat beschouw ik als een compliment ? Daar twijfel ik niet over?? 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Gaat snel zo dit CdAB 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten