LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, Avant-La-Lettre zei: Werkloze 35 jarigen die nog bij hun moeder wonen? Die vind je gewoon in de achterbuurten van NL hoor. Maar dat weet jij niet want je woont er nietππ»ββοΈ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik heb van GlobalHaloPro4U begrepen dat de gemiddelde Nederlander minder "lang" wordt door massaimmigratie. Maar uit deze feiten blijkt juist dat we best wat te winnen hebben door immigratie uit de juiste landen toe te staan. Zolang het niet uit ItaliΓ« is inderdaad wel ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Ik dacht trouwens dat er zoveel heiligen hier zaten, die discriminatie en racisme haatten. Aan de comments te zien hoeft er maar een heeeel klein beetje frustratie bij te komen kijken voordat ze strooien met βspaghetti etenβ en βmijn piemel is groter dan de jouweβ. Oh the ironyπ 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2022 5 minuten geleden, LeroyDogg zei: Kijk, het echte gezicht van de forumgangers: wedstrijd wie de grootste piemel heeftβ¦ En dan zinnen gebruiken als βgedraag je als volwassen manβπ HΓ©, ik was degene die dat zei dat je je naar je leeftijd moet gedragen en ik heb nergens iets over piemels gezegd. Dat gezegd hebbende, als ik teruglees zie ik dat jij begon met opscheppen over piemellengtes... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.Β Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 minuut geleden, DunneDraak zei: Zolang het niet uit ItaliΓ« is inderdaad wel ja Ja jouw piemel is de grootste, Dunne (lang maar dun?) Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Zojuist, Arendjan zei: HΓ©, ik was degene die dat zei dat je je naar je leeftijd moet gedragen en ik heb nergens iets over piemels gezegd. Dat gezegd hebbende, als ik teruglees zie ik dat jij begon met opscheppen over piemellengtes... Nee. Dan moet je echt beter teruglezen. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 54 minuten geleden, LeroyDogg zei: Ok Slabbers. Melkje al op? Goeie comeback. Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Β Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Zojuist, LeroyDogg zei: Nee. Dan moet je echt beter teruglezen. Die opmerking met ''kleine cannoli'' was toch gewoon een variant van het gezegde ''op je pik getrapt zijn''? Je moet niet alles letterlijk opvatten. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.Β Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 11 minuten geleden, Arendjan zei: Die opmerking met ''kleine cannoli'' was toch gewoon een variant van het gezegde ''op je pik getrapt zijn''? Je moet niet alles letterlijk opvatten. Ow, mijn fout. Natuurlijk moet ik van anderen niks letterlijk opvatten. Ze hebben geen Dogg achter hun naam natuurlijkΒ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Zo.iemand nog wat leuks gedaan vandaag? Behalve het hier over elkaars bik....snikkel hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 16 minuten geleden, LeroyDogg zei: Ja jouw piemel is de grootste, Dunne (lang maar dun?) Nee ik ben een uitzondering op de regel. Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2022 I rest my case. Succes nog jongens, aan een dood paard moet je niet trekken. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.Β Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 8 minuten geleden, Achariya zei: Zo.iemand nog wat leuks gedaan vandaag? Behalve het hier over elkaars bik....snikkel hebben. Ja ik wel, heb het forum weer ff goed opgeschudπ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 1 uur terug, Jas zei: Al het kritiek is weer voorzien van persoonlijke aanvallen en neerbuigende opmerkingen, meneer heeft zichzelf vrijgepleit en kan weer rustig slapen vanacht. Alleen nog even het laatste woord hebben en het is weer een succesvolle dag vandaag! Sowieso heeft The Rock altijd nog het laatste woord dan hΓ¨.Β IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCKβ¦ ISβ¦ COOKINβ!! π€¨ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 43 minuten geleden, Achariya zei: Zo.iemand nog wat leuks gedaan vandaag? Behalve het hier over elkaars bik....snikkel hebben. Ja The Rock heeft geprobeerd vrede en geluk naar het CdAB te brengen, niet gelukt helaas. Denk dat we de NAVO in moeten gaan zetten, die moeten maar eens prioriteiten gaan stellen aan waar vrede en geluk harder nodig is. IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCKβ¦ ISβ¦ COOKINβ!! π€¨ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Zojuist, TheRock zei: Ja The Rock heeft geprobeerd vrede en geluk naar het CdAB te brengen, niet gelukt helaas. Denk dat we de NAVO in moeten gaan zetten, die moeten maar eens prioriteiten gaan stellen aan waar vrede en geluk harder nodig is. Maar goed, The Rock verwacht dat Martin op zeer korte termijn nog stoerder dan ons allemaal hier komt doen. Daar kan zelfs de NAVO niet tegenop πͺπΌ IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCKβ¦ ISβ¦ COOKINβ!! π€¨ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Met kleine cannoli doelde ik er niet op dat mijn snikkel groter is dan die van jou. Wat is er aan de hand Leroy? Ik ken je als iemand die goed tegen grapjes kan en ook in uitdelen. Vandaag kijk je alles zo persoonlijk op te nemen, ik in zelfs geen cannoli grapjes maken. Of zie ik dat verkeerd?Β Β (k) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 22 minuten geleden, Labbers zei: Met kleine cannoli doelde ik er niet op dat mijn snikkel groter is dan die van jou. Wat is er aan de hand Leroy? Ik ken je als iemand die goed tegen grapjes kan en ook in uitdelen. Vandaag kijk je alles zo persoonlijk op te nemen, ik in zelfs geen cannoli grapjes maken. Of zie ik dat verkeerd?Β Β (k) Volgens mij maak ik gewoon grapjes mee hoor, ik weet niet wie het letterlijk opvat? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Weet je wat, het zal wel aan mij liggen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 9 minuten geleden, Labbers zei: Weet je wat, het zal wel aan mij liggen. Nee joh, jij hebt toch geen Dogg achter je username! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 24 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2022 Β ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt.Β Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 16 minuten geleden, LeroyDogg zei: Nee joh, jij hebt toch geen Dogg achter je username! Hou nou eens op met die zelfmedelijden. Dat siert je niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 'Je komt zeker uit Ecuador?' 'Hoezo?' 'Omdat je zo'n ontzettend grote lul bent!' 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 18 minuten geleden, Achariya zei: 'Je komt zeker uit Ecuador?' 'Hoezo?' 'Omdat je zo'n ontzettend grote lul bent!' π Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 24 maart 2022 Delen Geplaatst: 24 maart 2022 31 minuten geleden, Labbers zei: Hou nou eens op met die zelfmedelijden. Dat siert je niet. Gast zijn maar geintjes jonguhπ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten