Noatak Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 👩🏾🦲 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Vind dit dus echt niet kunnen. Ik breek uw botten 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 34 minuten geleden, Noatak zei: anders gewoon de taser, bzzzt Zou wel spectaculair zijn als Willie Chrisje hard getaserd had daar op het podium. Dat is pas escalatie. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Is dit een referentie naar vak 410 of naar gabbers? 😛 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 29 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 29 maart 2022 5 minuten geleden, roastednerd zei: Zou wel spectaculair zijn als Willie Chrisje hard getaserd had daar op het podium. Dat is pas escalatie. daar komt nucleaire vergelding van! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 1 uur terug, Jas zei: Is dit een referentie naar vak 410 of naar gabbers? 😛 Ik bedoel oorsprong, de referentie snap ik wel hoor, haha! kuttitel. Nvm, ik heb het al gegoogeld. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 thanks jas, ik besef nu pas dat dit al een uur bestond Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Ik vind alle vrouwen hoeren en daar is niks toxisch masculiens aan wat wouden jullie doen dan, vorige week (op deze website!) vernomen dat ze jaarlijks allemaal naar Italië gaan om mannen te neuken ofzo nou noem mij toxisch masculien maar dat is toch de definitie van een hoer like dit bericht als je er mee eens bent : p 4 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Hebben jullie ook wel eens van die dromen dat je aan het rennen bent maar met geen stap vooruit komt? Alsof je door de stroop rent of iets dergelijks. Dat gevoel krijg ik een beetje als ik Ramons lange comments lees. 3 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 In het kader van niet onaardig willen zijn en om de sfeer op dit gastenboek niet naar beneden te halen zal ik mijn vorige comment nog eens herformuleren volgens de Tip/Top-methode: Tip: Ramon, je comments lezen alsof ik door een zee van stroop ren. Voor de lezer is iets meer ''lopende zinnen'' en correcte grammaticale toepassing wellicht iets om mee te nemen voor de volgende keer 😉 Top: Niemand fietst zo soepeltjes door de heuvels van Arnhem. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 9 minuten geleden, Arendjan zei: Ik vind alle vrouwen hoeren en daar is niks toxisch masculiens aan wat wouden jullie doen dan, vorige week (op deze website!) vernomen dat ze jaarlijks allemaal naar Italië gaan om mannen te neuken ofzo nou noem mij toxisch masculien maar dat is toch de definitie van een hoer like dit bericht als je er mee eens bent : p Ik heb dit bericht geliked voor de duidelijkheid. (Zie ook blauw hartje linksonder het bericht in kwestie) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Ik hoop dat niemand door heeft dat ik het verschil tussen links en rechts niet ken 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 (aangepast) Ik heb overigens meer dan een jaar met twee vrouwen gewoond en kan het iedereen aanraden, ALS JE DAGELIJKS KUTDISCUSSIES WIL OVER DE AFWAS EN SCHOONMAKEN. Nu woon ik alleen. Help. 29 maart 2022 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Ik wou dat ik kon samenwonen met een paar mannen. Een grote harige kerel als labbers bijvoorbeeld. Lijkt me zo lekker om gewoon weer keer de kleine lepel te kunnen zijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Pyjama feestje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 FINALLY!! THE ROCK EN ZIJN BALD HOOFD HAVE COME BACK… TO EEN NIEUW CdAB!! IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 14 minuten geleden, TheRock zei: FINALLY!! THE ROCK EN ZIJN BALD HOOFD HAVE COME BACK… TO EEN NIEUW CdAB!! Ik probeer ook net zolang door te gaan met m'n weekendgrapjes tot iemand ze wel leuk gaat vinden. De aanhouder wint!! 🦵💪 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 39 minuten geleden, TheRock zei: FINALLY!! THE ROCK EN ZIJN BALD HOOFD HAVE COME BACK… TO EEN NIEUW CdAB!! Mooie baard! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 https://www.startpagina.nl/v/kunst-cultuur/taal/vraag/579581/zin-kale-koppen-stoppen/ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 (aangepast) . 29 maart 2022 aangepast door DunneDraak 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 > De film is iconisch en supergrappig Jezus gast... je vindt mean girls grappig?? Ben je een wijf ofzo 🤨 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Matige titel trouwens Ramona. 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Mijn lachjes zijn op maar ik zie een aantal zeer, zeer leuke comments bij aanvang van dit CdAB ❤️ Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 25 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Matige titel trouwens Ramona. Instemmend hoedje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Ik vind de titel overigens wel leuk. Luister niet naar die jaloerse nerd en avant, de druiven zijn gewoon zuur omdat ze niet eerder waren met het aanmaken van een nieuw CdAB! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten