roastednerd Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Misschien was hij ons gwn zat 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 aprilletje zoet heeft nog wel eens een witte hoed 🙂 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 april doet wat ie wil 🙂 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 41 minuten geleden, roastednerd zei: Misschien was hij ons gwn zat Haha, nice Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Ik baal een beetje van de sneeuw want ik ga vanavond uitgebreid terrassen met vriendinnen. We zitten allemaal in zo'n levensfase waarbij het weken duurt voordat je een datum gepland hebt om wat te ondernemen, dus verplaatsen vond ik geen optie. En daarbij ben ik geen watje. Warmtelamp aan en GAAN met die banaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Zojuist, Doornroosje zei: Ik baal een beetje van de sneeuw want ik ga vanavond uitgebreid terrassen met vriendinnen. We zitten allemaal in zo'n levensfase waarbij het weken duurt voordat je een datum gepland hebt om wat te ondernemen, dus verplaatsen vond ik geen optie. En daarbij ben ik geen watje. Warmtelamp aan en GAAN met die banaan. Ligt er bij jullie echt een noemenswaardige pak sneeuw dan. In het noorden zou het meeste sneeuw vallen maar hier ligt nauwelijks wat Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 35 minuten geleden, Doornroosje zei: Ik baal een beetje van de sneeuw want ik ga vanavond uitgebreid terrassen met vriendinnen. We zitten allemaal in zo'n levensfase waarbij het weken duurt voordat je een datum gepland hebt om wat te ondernemen, dus verplaatsen vond ik geen optie. En daarbij ben ik geen watje. Warmtelamp aan en GAAN met die banaan. Je weet dat je ook gewoon binnen kunt zitten i.p.v. onder zo'n warmtelamp? 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: Ligt er bij jullie echt een noemenswaardige pak sneeuw dan. In het noorden zou het meeste sneeuw vallen maar hier ligt nauwelijks wat Ja, er ligt best wat. Maar ik verwacht wel dat het in de loop van de dag smelt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 58 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Je weet dat je ook gewoon binnen kunt zitten i.p.v. onder zo'n warmtelamp? Dan is het niet meer terrassen he??? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Is het idee van terrassen niet dat het lekker weer buiten is, je in een t-shirtje kan zitten en een beetje mensen kan kijken? Als het buiten steenkoud is, er geen kip op straat is, dan kun je toch gewoon beter binnen in de kroeg gaan zitten? De enige mensen die ik altijd buiten zien zitten in de winter zijn van die verstokte rokers die zo verslaafd zijn dat ze niet gewoon bier kunnen drinken zonder peuk. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Overduidelijk een 1 april grap van roos. Ze heeft helemaal geen vriendinnen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Nouja misschien wel, al is buiten zitten ook gewoon gezellig ❤️ Maar denk dat ik vandaag wel voor binnen kies. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Lekkah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 1 uur geleden, Hardcore_gamer zei: Lekkah Met zoveel stappen wordt de kans dat je in een drol trapt wel steeds groter. Maar dat is life on the edge natuurlijk.🤟 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Is het idee van terrassen niet dat het lekker weer buiten is, je in een t-shirtje kan zitten en een beetje mensen kan kijken? Als het buiten steenkoud is, er geen kip op straat is, dan kun je toch gewoon beter binnen in de kroeg gaan zitten? De enige mensen die ik altijd buiten zien zitten in de winter zijn van die verstokte rokers die zo verslaafd zijn dat ze niet gewoon bier kunnen drinken zonder peuk. Bier drinken zonder roken is ook echt een no-go, helemaal in Parkstad natuurlijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 48 minuten geleden, Reb3nga zei: Bier drinken zonder roken is ook echt een no-go, helemaal in Parkstad natuurlijk. Roken is een no-go Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 4 minuten geleden, DunneDraak zei: Roken is een no-go Dit dus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Nonsense, roken is hartstikke lekker. 4 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 5 minuten geleden, Labbers zei: Nonsense, roken is hartstikke lekker. Precies. Echt voor coole mensen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Roken vind ik het lekkerst na het eten, na sex en na de chemo. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 1 uur terug, Labbers zei: Nonsense, roken is hartstikke lekker. Lekker stinken ja. Iedereen moet lekker zelf weten of die rookt of niet. Zolang het maar uit mijn buurt is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Mensen vragen mij altijd: ''Arendjan, hoe komt het toch dat jij zo lekker ruikt?'' ''Camel blue'', vertel ik hen terwijl ik er nog een opsteek. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 H E L P 3 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 5 minuten geleden, Doornroosje zei: H E L P De kater komt later. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 1 april 2022 Delen Geplaatst: 1 april 2022 Das geen terras Roos! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten