Ga naar inhoud

CdAB 145 [CXLV] kale koppen niet te stoppen


Noatak

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, TheRock zei:

He @LeroyDogg

We hebben het rijk voor ons alleen hier. Als jij nou iemand aanwijst, trapt The Rock op (en verbrijzelt) zijn tenen. Beetje te lang goed gegaan hier nou hè!

EA5B503F-15CA-485A-BC77-E0C0DC752939.jpeg

Ja vind ik ook! Laten we @Jas maar niet doen, @DunneDraakook niet… @Hardcore_gameris al teveel gepest… Uhm… @Avant-La-Lettreis te ver weg…

Doe toch maar Hardcore_Snitch dan maar!

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, LeroyDogg zei:

Ja vind ik ook! Laten we @Jas maar niet doen, @DunneDraakook niet… @Hardcore_gameris al teveel gepest… Uhm… @Avant-La-Lettreis te ver weg…

Doe toch maar Hardcore_Snitch dan maar!

Martin, kijken we mee? Twee volwassen mannen, die tevens vader zijn, maken hier niet geheel onsubtiel plannen om een minderjarige jongen ernstig letsel te berokkenen, dat hem waarschijnljik niet alleen fysiek maar gezien zijn jonge leeftijd ook mentaal nog lang zal beperken. Sta op tegen geweld.

  • Like 1
  • Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Arendjan zei:

Martin, kijken we mee? Twee volwassen mannen, die tevens vader zijn, maken hier niet geheel onsubtiel plannen om een minderjarige jongen ernstig letsel te berokkenen, dat hem waarschijnljik niet alleen fysiek maar gezien zijn jonge leeftijd ook mentaal nog lang zal beperken. Sta op tegen geweld.

ArendSnitch?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, LeroyDogg zei:

ArendSnitch?

Naast dat het mensen op een ''creatieve'' manier snitch noemen al nooit grappig was en het inmiddels vrij slaapverwekkend begint te worden, vraag ik me af in hoeverre ik een ''snitch'' ben, aangezien ik reageer op iets dat hierboven letterlijk wit op zwart te lezen is. 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arendjan zei:

Naast dat het mensen op een ''creatieve'' manier snitch noemen al nooit grappig was en het inmiddels vrij slaapverwekkend begint te worden, vraag ik me af in hoeverre ik een ''snitch'' ben, aangezien ik reageer op iets dat hierboven letterlijk wit op zwart te lezen is. 

Omdat je de juf erbij roept

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donderdag is toch een beetje als maandag. Maar dan dichter tegen het weekend aan. Ik vind alleen vrijdag leuk om te werken want dat betaald zich in 2 vrije dagen. Donderdag is 1 keer in de 4 weken leuk want dan komt mn loon binnen. Vandaag was de donderdag leuk. Bijna weekend mensen. Nog 1 dag. En morgen lekker sneeuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de laatste gebeurtenissen en de alsmaar dalende opkomst heb ik besloten mijn account te beëindigen op dit forum. Het is leuk geweest, ik wens jullie nog vele CdAB’s en piem0lgrappen.??‍♂️??

Groetjes,

Dogg.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...