Doornroosje Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Vindt die vriend van je het leuk dat je op al je collega's geilt? Uiteraard bedoelde ik dat ik zelf een sexy leerkracht ben, maar goed, dat lijstje ging natuurlijk over mannen, niet over vrouwen... Wat zijn sexy vrouwenberoepen? Ik ben benieuwd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 13 minuten geleden, Doornroosje zei: Wat zijn sexy vrouwenberoepen? Ik ben benieuwd. Lingeriemodel. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 3 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Lingeriemodel. Touché Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 43 minuten geleden, Doornroosje zei: Uiteraard bedoelde ik dat ik zelf een sexy leerkracht ben, maar goed, dat lijstje ging natuurlijk over mannen, niet over vrouwen... Wat zijn sexy vrouwenberoepen? Ik ben benieuwd. Leerkracht Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 Er zijn amper vrouwelijke ingenieurs, in mijn jaar van hbo civiele techniek waren er welgeteld 0 vrouwen. Niks! Nul! Geen! Als compensatie ben ik ook maar muziek gaan maken. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 3 uren geleden, Arendjan zei: Nummer 6. Tja.. dokter is nogal een breed begrip. Bovendien is "dokter" geen beschermd beroep. Ik ontvang al jaren vrouwen in mijn schuu... Praktijk om bv te controleren op borst.. eh.. ziektes. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 19 uren geleden, roastednerd zei: Ingenieurs zijn allemaal seksloze nerds op de universiteit of witte mannen van vijftig met een bierbuik. Allebei niet echt het toppunt van een seksuele uitstraling. Treffend hoe je Jas weet te omschrijven, zo zie ik hem ook altijd voor mij. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 Mezelf anderhalve week opsluiten omdat ik een COVID-test moet laten afnemen voordat ik volgende week in het vliegtuig stap. Ik ben voor het eerst bang voor de karona. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 7 minuten geleden, Arendjan zei: Mezelf anderhalve week opsluiten omdat ik een COVID-test moet laten afnemen voordat ik volgende week in het vliegtuig stap. Ik ben voor het eerst bang voor de karona. Niet testen= geen besmetting Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 21 minuten geleden, DunneDraak zei: Niet testen= geen besmetting Niet testen = niet aan boord mogen. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 Ja ik ga medio Mei naar de VS en moet ook een test laten afnemen. Ik denk dat ik dezelfde tactiek als AJ ga gebruiken. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 Niets nieuws voor jullie toch? Fucking nerds. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 17 minuten geleden, Labbers zei: Niets nieuws voor jullie toch? Fucking nerds. Ah Labbers, de druiven zijn nog steeds zuur vanwege het mislopen van een plaats in de top 2 populairste users op dit gastenboek zie ik. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 5 april 2022 Delen Geplaatst: 5 april 2022 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 16 uren geleden, Labbers zei: Niets nieuws voor jullie toch? Fucking nerds. Houd je bek of ik stuur mijn level 80 Elden Ring Paladin met Radahn demi-god-armour op je af! 3 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Haha maar level 80. Na school ga je eraan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Wat vreemd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 Jij ook Monsieur Gans. Zonder jou was het gastenboek maar saai. En een stuk minder literair ontwikkeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AnandRampersad Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 WAT EEN TYFUS KLOTE ACHTERLIJKE KUT GAME IS ELDEN RING GODVERDOMME!!! DE 100 DUIZENDSTE KEER DAT IK DOODGA!!!.. anyway.. ik ga weer verder. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 april 2022 Delen Geplaatst: 6 april 2022 https://m.xkcd.com/2602/ Eentje voor @Saeglopur. Die doet linguïstiek toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 12 uren geleden, roastednerd zei: https://m.xkcd.com/2602/ Eentje voor @Saeglopur. Die doet linguïstiek toch? Vgm deed hij dat inderdaad. En anders was hij een gewone taalnazi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 Ik kan trouwens geen slang maken van mijn handen Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 Ja, tussen het neuken door studeerde Jort inderdaad Linguïstiek. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 10 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik kan trouwens geen slang maken van mijn handen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 Foto's van jezelf horen in het hotfoto-topic, roasted 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten