Jas Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 49 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik kan trouwens geen slang maken van mijn handen Ben je niet in de war met 'de rups' van zanger rinus? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 🐍 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 bro wtf er komen calippo shots uit de lucht hier :S ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 Ik kreeg vandaag meerdere keren zand in mijn ogen door de wind. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 Weer eens wat anders dan het zand in de kut wat menig user hier regelmatig heeft. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 7 april 2022 Delen Geplaatst: 7 april 2022 (aangepast) The Rock vraagt zich af waar The Rock nou weer in verzand is geraakt 7 april 2022 aangepast door TheRock IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 22 uren geleden, DunneDraak zei: Foto's van jezelf horen in het hotfoto-topic, roasted We wachten nog steeds jouw foto af, fijne vent uut Drent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 55 minuten geleden, Doornroosje zei: We wachten nog steeds jouw foto af, fijne vent uut Drent Doe niet zo dorstig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 Er komt dit jaar een nieuwe Monkey Island!!!!!! [Link] Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 Sorry oude lul, maar Monkey Island is van voor mijn tijd. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 Ik heb ooit met Nate gevochten om een Monkey Island cd rom op de PU redactie. Ik heb gewonnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 The Rock leeft echt voor dit soort dingen als #nachtwachtgate op de FP 😅 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 Wat is #nachtwachtgate? Runde Rembrandt een pedofielennetwerk? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 Gaat er nog iemand naar de klote dit weekend? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 1 uur terug, Reb3nga zei: Gaat er nog iemand naar de klote dit weekend? Jup, over een uur of 2 ga ik starten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 Een paar dagen geleden was het blijkbaar wereld autisme dag. Hoe is het mogelijk dat deze dag stilletjes aan het powerweb voorbij is gegaan? 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 Hier is het elke dag wereld autisme dag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 46 minuten geleden, Achariya zei: Jup, over een uur of 2 ga ik starten Je krijgt je kamerdeur niet terug voordat je geneukt hebt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 45 minuten geleden, Arendjan zei: Je krijgt je kamerdeur niet terug voordat je geneukt hebt. Oh dat gaat vanaaf wel lukken, ben over een half uur bij je AJ. Houd jij de vaseline lekker warm? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 37 minuten geleden, Achariya zei: Oh dat gaat vanaaf wel lukken, ben over een half uur bij je AJ. Houd jij de vaseline lekker warm? Die is op. Is lanettecréme goed? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 8 april 2022 Delen Geplaatst: 8 april 2022 Ik zit op dit moment te plassen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 52 minuten geleden, Labbers zei: Ik zit op dit moment te plassen. The Rock heeft daar scheit aan… tijdens het kakken! IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 6 uren geleden, Arendjan zei: Die is op. Is lanettecréme goed? Weet je wat, doe gewoon zonder, glijmiddel is voor mietjes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 7 uren geleden, Labbers zei: Ik zit op dit moment te plassen. Jij plast zittend? Leren ze je dat bij de WC winkel ofzo? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 9 april 2022 Delen Geplaatst: 9 april 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Jij plast zittend? Leren ze je dat bij de WC winkel ofzo? Waarom ga je daar vanuit? En niet van Labbers die een hoofdbeugel heeft met een telefoonhouder en dit bericht met zijn neus typt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten