Ga naar inhoud

CdAB 145 [CXLV] kale koppen niet te stoppen


Noatak

Aanbevolen berichten

50 minuten geleden, DunneDraak zei:

Voor minderjarigen ja

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/straffen-en-maatregelen/verjaringstermijn-misdrijven

Geen verjaringstermijn: "Misdrijven waarop een gevangenisstraf staat van 12 jaar of meer. Zoals moord, doodslag, verkrachting en mensenhandel. Zedenmisdrijven tegen kinderen waarop een gevangenisstraf staat van 8 jaar of meer."

Ik zat wel fout met aanranding, dat heeft een verjaringstermijn van 20 jaar. Tenzij je kinderen aanrandt, dat zal wel onder de "zedenmisdrijven tegen kinderen" vallen die niet verjaren.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, AnandRampersad zei:

Avant.. aangezien je best geëngageerd bent. Is politiek niet gewoon een religie zonder de sprookjes? 

Lijkt mij van niet. Religie geeft over het algemeen een (verkeerd) antwoord op de vraag hoe de aarde is ontstaan, vervolgens een (veelal verkeerd) antwoord op de vraag hoe je je eigen leven moet leiden, en soms een beknopt antwoord op hoe een samenleving ingericht moet zijn. Politiek beantwoord alleen die laatste vraag. Ik denk dat je met de combinatie van wetenschap, seculiere ethiek, en politiek, wel een sprookjesloos antwoord op religie hebt.

  • Like 3

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was laatst in de Skihut in Rotterdam. Aangezien ik een woestaantrekkelijke 24-jarige polderhunk ben en het gros daar 18/19 is werd ik constant beschuurd en half aangerand. Toen ik van 3 kanten half aangerand werd maar huilend naar buiten gegaan.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik maak er nu overigens half een grapje over maar wil maar zeggen dat ik me kan voorstellen dat dit iedere week meemaken me bloedirritant lijkt ja.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Hardcore_gamer zei:

Op de middelbare school ben ik wel is een paar keer gedwongen om te blowen door een junk die toendertijd in mijn klas zat. Maar gelukkig heb ik mij niet over laten halen.

Thug Life, wat moet jij een hard leven hebben gehad!??

  • Haha 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CASH geld -iets om nu over na te denken:

 

- "Geen-contant-geld"-maatschappij betekent dus GÉÉN CASH GELD meer. Zero!

 

- Dat betekent NIET 'bijna contantloos' of 'nog een klein beetje contant geld hier en daar'

 

Geen-contant-geld betekent volledig digitaal, volledig traceerbaar en volledig te controleren.

 

- Ik denk dat degene die een volledig 'geen-contant-geld'-maatschappij willen, zich niet bewust zijn van wat dit allemaal inhoudt

 

De "geen-contant-geld"-maatschappij betekent:

 

-Géén contante betalingen meer voor je boodschappen op de markt.

 

- Géén garage-sales meer.

 

- Géén contant geld meer voor de daklozen, de straatmuzikant, de draaiorgelman.

 

-Géén contante euro's meer van opa en oma.

 

-Géén heitje voor een karweitje meer..

 

- Géén contant geld meer in een verjaardagskaart..

 

- Géén spaar- en tandenfee-potjes meer voor je kinderen.

 

- Géén verkoop meer van je eigen spullen op bijv. rommelmarkten, garagesale etc....

- Minder keuze waar je koopt gebaseerd op

betaalbaarheid.

Wat de "géén-contant-geld"-maatschappij jou wel garandeert is:

- dat de bank de volledige controle krijgt over jouw geld

- dat elke transactie dan dus geregistreerd staat

- dat al jouw acties en bewegingen traceerbaar zijn.

X STOP met pinbetalingen en betaal weer contant!

Ik zeg: "..laat niet met je dollen, ...geld moet weer rollen"こる

Maar ook hier -geld-t, dan moet WÉL iederéén

meedoen. Geen slappe praatjes van:' ...ja maar ze drukken het er

toch wel doorheen'.

Als WIJ NIETS DOEN, dan wel ja..!! Maar als we massaal stoppen met pinnen dan kunnen we een verandering in gang brengen.

  • Like 1
  • Haha 1
  • Sad 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...