roastednerd Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 1 minuut geleden, LeroyDogg zei: Wat niet? wAt NiEt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Nou Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 doei Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 3 minuten geleden, roastednerd zei: doei Maar persoonlijk iemand beledigen met “homo” is wel oké? Beetje selectief ben je, niet? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 28 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Ik reageer wel in het nieuwe topic, dan kan deze dicht. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 3 uren geleden, LeroyDogg zei: Gebruik je “homo” als scheldwoord? Had van jou niet verwacht een homofoob te zijn. Misschien wel. We wachten het even af. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Yo check dit: 😭 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Een waarschuwing voor het gebruik van het woord "zehma", dat "zogenaamd" betekent. Niet meteen aannemen dat wat Leroy roept waar is aub Martin. Rare waarschuwing. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Denk dat meneertje "zehma" en "zemmel" verwart met elkaar. Net als hoe hij geslacht en gender door elkaar haalt. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 12 minuten geleden, Arendjan zei: Denk dat meneertje "zehma" en "zemmel" verwart met elkaar. Net als hoe hij geslacht en gender door elkaar haalt. Ik ken geen van beide woorden. Ben ik daar te oud voor? Of zijn dit meer woorden voor mensen met een eeeehhh... lange neus? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Nerds! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 1 uur geleden, LeroyDogg zei: Wat niet? Wil je zeggen dat ik het hen verdiend om beledigd te worden? We zitten op een online forum van een website die artikelen tikt over games. Verdienen we het niet allemaal een beetje? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 53 minuten geleden, Arendjan zei: Een waarschuwing voor het gebruik van het woord "zehma", dat "zogenaamd" betekent. Niet meteen aannemen dat wat Leroy roept waar is aub Martin. Rare waarschuwing. Deze smoes 😂 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 7 minuten geleden, LeroyDogg zei: Deze smoes 😂 https://www.straattaalwoordenboek.nl/woorden/zehma/ Jij bent zo van de woordenboeken toch? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 52 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: https://www.straattaalwoordenboek.nl/woorden/zehma/ Jij bent zo van de woordenboeken toch? Uhm, nee niet persé. Ik ben Eminem niet😆 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 1 uur geleden, LeroyDogg zei: Uhm, nee niet persé. Ik ben Eminem niet😆 Hoezo laat je de eerste definitie weg uit dit lijstje? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 Kijk ook even naar de likes/dislike-ratio. Elke sukkel kan op straattaalwoordenboek iets invullen maar de meningen spreken hier voorzich neem ik aan. Ik wil dat m'n waarschuwing wordt ingetrokken Martin. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 34 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Hoezo laat je de eerste definitie weg uit dit lijstje? Omdat het niet relevant was voor de screenshot, het was een reclamebanner. En dan nog, waarom zou ik er 1 weglaten als ik een ander eronder wel in laat?🤨 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 15 minuten geleden, Arendjan zei: Kijk ook even naar de likes/dislike-ratio. Elke sukkel kan op straattaalwoordenboek iets invullen maar de meningen spreken hier voorzich neem ik aan. Ik wil dat m'n waarschuwing wordt ingetrokken Martin. Dus jij typt heel random “zogenaamd” in een random taal? Sure… Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 15 minuten geleden, Arendjan zei: Kijk ook even naar de likes/dislike-ratio. Elke sukkel kan op straattaalwoordenboek iets invullen maar de meningen spreken hier voorzich neem ik aan. Ik wil dat m'n waarschuwing wordt ingetrokken Martin. Check dit: 😭 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 juli 2022 Delen Geplaatst: 28 juli 2022 @Arendjanje gedraagt je nu wel als een cosiddetto. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 29 juli 2022 Delen Geplaatst: 29 juli 2022 Op 28-7-2022 om 11:25, Arendjan zei: Een waarschuwing voor het gebruik van het woord "zehma", dat "zogenaamd" betekent. Niet meteen aannemen dat wat Leroy roept waar is aub Martin. Rare waarschuwing. Free hem @MartinVerschoor Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten