Reb3nga Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Succes met de warmte, blijf vooral drinken! 20220718_134831.heic 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 1 uur terug, Mindless zei: Ook heeft Avant een grotere.... ; - ) Ego? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 1 uur terug, Arendjan zei: ''We willen meer Ramon en Verdikkedik 😞'', said no one ever!!! Blijkbaar te goed voor pu.nl! Ga dan, lekker verder met je nieuwe hobby's die plaats hebben gemaakt voor pu.nl! (masturberen, geen vrienden hebben, huilen) ja klopt. Het pleb gehalte is te hoog hier. Voel me vies als ik in dit gepeupel mijn zaad sta te verspreiden. Dan liever het echte forum op en in alle vrijheid mijn liefde voor de bevolking delen, tot op zekere hoogte dan. Daarnaast klaag ik graag en bied ik nimmer nooit een oplossing! Dat laat ik over aan jou, (k)neus. Ik zie jullie weer na mijn dagen in bewaring! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 yvonne coldewijer als je mee leest pls publiceer dit ik ben misbruikt door user '' avant-la-lettre'' ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 1 minuut geleden, Mr.Gans zei: En van zodra ik er iets van zeg, beginnen de smerige pesterijen: https://pu.nl/artikelen/review/stray-ps5-review-is-er-meer-dan-de-poes/ Ik heb je een plusje gegeven als pleister. Zien we je nu weer vaker? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Yooo je kan tiktoks delen??? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 https://vm.tiktok.com/ZMNHBUMdE/?k=1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Hoe dan? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 6 minuten geleden, Mr.Gans zei: WTF man Arendjan. He? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 39 minuten geleden, Arendjan zei: https://vm.tiktok.com/ZMNHBUMdE/?k=1 Heb je de tiktok van Achariya gevonden? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 2 uren geleden, Mr.Gans zei: En van zodra ik er iets van zeg, beginnen de smerige pesterijen: https://pu.nl/artikelen/review/stray-ps5-review-is-er-meer-dan-de-poes/ Ik zie niemand gepest worden onder dit artikel/deze review? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 3 uren geleden, Mr.Gans zei: Jij jaagt mij in ieder geval regelmatig weg. Hou nou eens op met zielig doen. Je laat je toch niet wegjagen omdat een rando iets online tegen je zegt dat je niet aanstaat? Jas komt toch ook regelmatig terug? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 5 minuten geleden, Mr.Gans zei: ik hou van het manipuleren van algoritmes Zo houdt Tiktok je hooked;) Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Mij gemist? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Het is dat ik geen Aziatische vrouw ben, anders had ik je graag gevolgd. 17 minuten geleden, Mr.Gans zei: Hé Arendjan, heb je enig idee hoeveel Aziatische vrouwen mij volgen? rond de 120. 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 juli 2022 Delen Geplaatst: 18 juli 2022 Ik dacht altijd één Aziatische vrouwelijke volger te hebben maar dat bleek een zwaarlijvige autodidactische hunk opererend vanuit zijn zolderkamer te zijn. 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 19 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2022 10 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Het is dat ik geen Aziatische vrouw ben, anders had ik je graag gevolgd. Volgens mij mag je als nederlandse vrije vega-vrouw ook best z'n tiktok volgen. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 19 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2022 (aangepast) Er is trouwens niks mis met reizen, avocado's, gezelligheid, bolderen, dieren, en thee. 19 juli 2022 aangepast door Jas Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 16 minuten geleden, Jas zei: Er is trouwens niks mis met reizen, avocado's, gezelligheid, bolderen, dieren, en thee. En free-bleeden Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 🥵 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin_Toepoel Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 Op 18-7-2022 om 09:42, Mindless zei: Doet de redactie nog wel een beetje moeite om nieuwe users aan te trekken op het forum? Lijkt me wel een logische volgende stap na het introduceren van een nieuwe forum. Ik sta drie keer per maand op de hoek van de straat monologen van Mr. Gans op te lezen. Verklaart mogelijk ook de toestroom aan vrouwelijke, Aziatische community-leden. 3 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 (aangepast) Beter één Aziatische vrouw in je bed dan tien Aziatische volgers op TikTok. 19 juli 2022 aangepast door Avant-La-Lettre 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 14 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Beter één Aziatische vrouw in je bed dan tien Aziatische volgers op TikTok. Vgm is dit hartstikke racistisch. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 2 minuten geleden, Arendjan zei: Vgm is dit hartstikke racistisch. Er zijn meer Aziatische mensen dan andere mensen. Aziatische mensen zijn dus geen minderheid en daarom kun je niet racistisch zijn tegen Aziaten. Staat in de grondwet. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 19 juli 2022 Delen Geplaatst: 19 juli 2022 @Doornroosje is hier dus alleen gekomen door de zinderende teksten van Mr.Gans? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten