Arendjan Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 Living legend Ilja krijgt de toorn van de Facebook-meute over zich heen. Onder een artikel over iemand die een gevaarlijke huisgenoot had. 1 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 Hebben ze nog internet aan het front? 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 32 minuten geleden, Arendjan zei: Living legend Ilja krijgt de toorn van de Facebook-meute over zich heen. Onder een artikel over iemand die een gevaarlijke huisgenoot had. Ben je facebookvriendjes met Ilja? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 2 uren geleden, roastednerd zei: Ben je facebookvriendjes met Ilja? Op saaie momenten wil ik helaas nog wel eens comments onder nieuwsberichten lezen, dus zodoende. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: Op saaie momenten wil ik helaas nog wel eens comments onder nieuwsberichten lezen, dus zodoende. Volg jij russia today? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 (aangepast) Ik ben eigenlijk benieuwd onder welk nieuwsmedium deze reactie van Ilja stond omdat meneer alles als westerse propaganda bestempelde 20 juli 2022 aangepast door DunneDraak Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 31 minuten geleden, DunneDraak zei: Ik ben eigenlijk benieuwd onder welk nieuwsmedium deze reactie van Ilja stond omdat meneer alles als westerse propaganda bestempelde De Speld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 Zal Telegraaf oid geweest zijn. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 Net na werk een paar uurtjes gesurft my dudes. Wie zie ik morgen?? Veel leuker dan masturberen!!!! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 Op 19-7-2022 om 16:46, Avant-La-Lettre zei: Ik ben de connectie met gen Z helemaal kwijt. Ik geef dus les aan deze generatie en 9/10 kinderen weet niet wie de Beatles zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 45 minuten geleden, Doornroosje zei: Ik geef dus les aan deze generatie en 9/10 kinderen weet niet wie de Beatles zijn. Oh nee ? straks weten de kinderen die over 20 jaar 9/10 zijn ook niet meer wie zanger Jannes is ? Waar gaat het heen met de wereld... ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 1 uur geleden, Doornroosje zei: Ik geef dus les aan deze generatie en 9/10 kinderen weet niet wie de Beatles zijn. Dat zijn de backstreet boys uit de jaren '60 toch??? 1 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 2 uren geleden, Doornroosje zei: Ik geef dus les aan deze generatie en 9/10 kinderen weet niet wie de Beatles zijn. Ik weet wie de Beatles zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 20 juli 2022 Delen Geplaatst: 20 juli 2022 3 uren geleden, Arendjan zei: Oh nee ? straks weten de kinderen die over 20 jaar 9/10 zijn ook niet meer wie zanger Jannes is ? Waar gaat het heen met de wereld... Zolang ze maar weten wie zwarte Jannes is Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 20 juli 2022 Auteur Delen Geplaatst: 20 juli 2022 1 uur geleden, Hardcore_gamer zei: Ik weet wie de Beatles zijn. Yoko Ono en nog een paar gasten toch? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 juli 2022 Delen Geplaatst: 21 juli 2022 Tiktok is kut 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 21 juli 2022 Delen Geplaatst: 21 juli 2022 9 minuten geleden, LeroyDogg zei: Tiktok is kut Ik heb de slag ook gemist denk ik ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 21 juli 2022 Delen Geplaatst: 21 juli 2022 Op 16-7-2022 om 15:41, J'run zei: Een duistere dag voor de mensheid. Alle Dark Souls OSTs zijn van Spotify gehaald. Ze staan weer online. Humanity restored. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 juli 2022 Delen Geplaatst: 21 juli 2022 1 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 21 juli 2022 Delen Geplaatst: 21 juli 2022 2 uren geleden, DunneDraak zei: Zijn de wappies zich weer aan het vervelen nu corona ff op de achtergrond is???♂️ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 11 uren geleden, Mr.Gans zei: Wanneer je te lui bent, om buiten junkfood te gaan halen, dan zijn dat twee negatieve elementen, dat samen, één positifief element vormen. Wat is als ik vervolgens besluit DRUGs te doen om mijn honger te stillen? 3 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 28 minuten geleden, Mindless zei: Wat is als ik vervolgens besluit DRUGs te doen om mijn honger te stillen? Wanneer je chronisch in een K-hole zit stilt het universum je honger. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 16 uren geleden, DunneDraak zei: "Wat is daar allemaal gebeurd? Het is zeker niet goed allemaal." Klinkt als een post van PhtH Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 Morgen zal ik jullie vertellen wat er gebeurd is! Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 22 juli 2022 Delen Geplaatst: 22 juli 2022 56 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: "Wat is daar allemaal gebeurd? Het is zeker niet goed allemaal." Klinkt als een post van PhtH De te verwachten radicalisatie na het stopzetten van te land, ter zee en in de lucht 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten