Jas Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Of het nou uit het latijns komt, van René Descartes of het van Aristotle is, het is gewoon zo! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 (aangepast) Zo is het gewoon 22 augustus 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Ik was eerder 🤌 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 2 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Ik was eerder 🤌 Dat geeft niet. 🙂 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 New CdaB, new me. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 1 minuut geleden, Jas zei: Dat geeft niet. 🙂 🍆 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 9 minuten geleden, LeroyDogg zei: Zo is het gewoon Wanneer is iemand dom dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 10 minuten geleden, Jas zei: Of het nou uit het latijns komt, van René Descartes of het van Aristotle is, het is gewoon zo! *Aristoteles Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Zojuist, J'run zei: Wanneer is iemand dom dan? Wanneer ie niet slim is Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Jordan Peterson spreekt trouwens op precies dezelfde belerende manier als die Tucker Carlson. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Snap niet dat alt-right malloten dat soort retoriek zo spannend vinden. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 1 minuut geleden, LeroyDogg zei: Wanneer ie niet slim is Met het risico dat je je zwart witte cirkel rondmaakt… Wanneer is iemand niet slim dan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 (aangepast) 16 minuten geleden, LeroyDogg zei: Zo is het gewoon Spoiler 5 minuten geleden, LeroyDogg zei: *Aristoteles Edit: Ik verbaas me telkens weer dat je weer nieuwe manieren vindt om jezelf te kijk te zetten. 🙂 22 augustus 2022 aangepast door Jas 2 1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Je discussie-partners dom noemen is discussiëren op Donald Trump niveau. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 9 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Je discussie-partners dom noemen is discussiëren op Donald Trump niveau. Heb ik dat gedaan dan? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 12 minuten geleden, Jas zei: Edit: Ik verbaas me telkens weer dat je weer nieuwe manieren vindt om jezelf te kijk te zetten. That’s the joke🙃 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 13 minuten geleden, J'run zei: Met het risico dat je je zwart witte cirkel rondmaakt… Wanneer is iemand niet slim dan? Ben je nog nooit een dom (of slim) iemand tegengekomen dat je dit moet vragen? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Zojuist, LeroyDogg zei: Ben je nog nooit een dom (of slim) iemand tegengekomen dat je dit moet vragen? Jawel, maar andere dom noemen spreekt niet echt van intelligentie. Helemaal als je wel stellig de zwarte of de witte kant aanduidt maar niet kan aanduiden waar het verloop naar grijs dan begint. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 Leroy heeft vandaag zijn medicatie weer eens overgeslagen? 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 (aangepast) Quote Je discussie-partners dom noemen is discussiëren op Donald Trump niveau. 12 minuten geleden, LeroyDogg zei: Heb ik dat gedaan dan? Hij zegt toch helemaal niet dat jij dat doet!? Niet heel de wereld draait om jou hoor, jeez. 22 augustus 2022 aangepast door Jas Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 11 minuten geleden, J'run zei: Jawel, maar andere dom noemen spreekt niet echt van intelligentie. Helemaal als je wel stellig de zwarte of de witte kant aanduidt maar niet kan aanduiden waar het verloop naar grijs dan begint. Gedurfd om aan te nemen dat er meer dan zwart en wit bestaat in leroy's wereld. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 1 minuut geleden, Jas zei: Gedurfd om aan te nemen dat er meer dan zwart en wit bestaat in leroy's wereld. Ja, als je zwart en wit het liefst gescheiden houdt ontstaat er ook nooit grijs. (Niet dat ik denk dat je zo ver in het alt-right gedachtegoed zit Leroy 😘) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 22 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 29 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Je discussie-partners dom noemen is discussiëren op Donald Trump niveau. Er was toch een inval gedaan in z'n huis? Heeft dat nog een staartje gekregen? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 (aangepast) Kan een staartje krijgen, maar dat ligt aan de vraag hoe veel trek het Amerikaanse OM (dat in de VS geleid wordt door een soort minister, Merrick Garland) heeft in Donald Trump vervolgen. Aan de ene kant zijn er wat wetten aangenomen na Watergate om te zorgen dat ex-presidenten niet allerhande geheim materiaal mee mogen nemen, dus er zijn genoeg juridische stokken om Trump mee te slaan. Aan de andere kant is Trump vlak voor de midterms vervolgen op zijn zachtst gezegd niet handig, en hebben ze de geheime documenten weer netjes terug gekregen bij die inval. 22 augustus 2022 aangepast door Avant-La-Lettre Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 augustus 2022 Delen Geplaatst: 22 augustus 2022 44 minuten geleden, Jas zei: Hij zegt toch helemaal niet dat jij dat doet!? Niet heel de wereld draait om jou hoor, jeez. Klopt, maar dat was het wel. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten