Ga naar inhoud

CdAB 150 [CL] Twijfel is het begin van wijsheid


Jas

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, LeroyDogg zei:

Zo is het gewoon

9AF9E600-100D-42A5-BACA-3A6FFC07F305.jpeg

"Iedereen is dom en ik is slim, hier een cliché toepasselijke meme ????"

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Avant heeft er zo te zien al iets van gezegd. 

 

Edit: Het was Jas. Jullie lijken allemaal ook zo op elkaar...

aangepast door Arendjan

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar, hoogopgeleide mensen (Leroy) kunnen een totaal gebrek aan intelligentie hebben, en laagopgeleide mensen (Dunnedraak) kunnen af en toe ook wel eens iets slims zeggen. Alles zo zwart-wit benaderen als Leroydogg is typerend voor veel mensen op het internet (ook mensen waar ik het wel mee eens ben), en een klein beetje minderen daarin zou het al een fijnere plek maken ??

  • Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, DunneDraak zei:

(dat is een ray-ban zonnebril)

"Ray-Ban" is met hoofdletters, aangezien het een naam is. Dit leerden ze jullie zeker niet op het VMBO-Kader?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Arendjan zei:

"Ray-Ban" is met hoofdletters, aangezien het een naam is. Dit leerden ze jullie zeker niet op het VMBO-Kader?

Nee, hij heeft ‘m op de markt in Turkije gekocht. Een loodgieter wordt natuurlijk niet rijk door €100,- zonnebrillen voor z’n emoji’s te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 2022 werd de discussie "Wat is de definitie van dom en slim?" unaniem gewonnen door LeroyDogg (toegepast psycholoog/Italiaans/onder de plak), waarbij hij de oppositie verpletterde met het argument:

4 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Zo is het gewoon??‍♂️

 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn CdAB’s naar mijn uitspraken vernoemd, er zitten tags tussen die met mij te maken hebben, er worden zinnen van mij verdraaid om ermee te lachen…

Jullie kunnen echt niet zonder mij, ik ben zoals men zegt “the guy you love to hate”. Just admit it?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, J'run zei:

Nee, hij heeft ‘m op de markt in Turkije gekocht. Een loodgieter wordt natuurlijk niet rijk door €100,- zonnebrillen voor z’n emoji’s te kopen.

Klopt. Gelijk ook even lekker goedkoop een tatootje laten zetten en een eikelpiercing genomen. Dan kan ik in mijn vrije tijd ook met een stuk lood in mijn handen liggen ?

  • Like 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Jullie kunnen echt niet zonder mij, ik ben zoals men zegt “the guy you love to hate”. Just admit it?

Jordan Peterson reageert niet op mijn prikkelende commentaar dus dan moet ik het maar bij huismerk Jordan Peterson proberen.

  • Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, DunneDraak zei:

Klopt. Gelijk ook even lekker goedkoop een tatootje laten zetten en een eikelpiercing genomen. Dan kan ik in mijn vrije tijd ook met een stuk lood in mijn handen liggen ?

Waar heb je die eikelpiercing op je lichaam laten zetten?

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Even een wetenschappelijk onderzoek naar de verhouding mensen op dit forum met:

-Humor

-Lange tenen

003F1F0A-0EF1-47B5-8304-AB8D42CED1C3.jpeg

Ja maar deze grap was in 2015 ook al niet grappig. "Did you just assume my gender?!?!?!" amirite ?????????????

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Waar heb je die eikelpiercing op je lichaam laten zetten?

Dit was dan weer wel grappig. 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Arendjan zei:

Ja maar deze grap was in 2015 ook al niet grappig. "Did you just assume my gender?!?!?!" amirite ?????????????

Ow deze meme met She-Hulk bestond toen al? Sorry, Eaglejohn. Soms houd ik me bezig met andere dingen dat memes online bijhouden?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...