Jas Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Instemmend hoedje. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Ik doe niet mee, sorry. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 27 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 4 minuten geleden, LeroyDogg zei: Ik doe niet mee, sorry. Ah doe niet zo flauw, gewoon een keer gezellig meedoen, toch? 2 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Ja misschien zijn we in het echt wel dikke vrienden Leroy en gaan we in de toekomst samen dansen en zingen. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Op het internet ben ik "cool" en "edgy" maar in het echt ben ik "gevoelig" en "lief" 💘 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 5 uren geleden, LeroyDogg zei: Was jij ook bij de PU BBQ? Heb je daar niet gezien. Jas en ik waren er samen 🥰 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Op het internet ben ik "cool" en "edgy" maar in het echt ben ik "gevoelig" en "lief" 💘 In het echt ben ik stiekem ook niet hoe jullie me op dit forum kennen🙈 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 1 uur geleden, Jas zei: Ah doe niet zo flauw, gewoon een keer gezellig meedoen, toch? Eigenlijk wel hè😅 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Roel is tijdens de PU (omgwtf lmfao)bbq er ook even op gewezen actiever op het forum aanwezig te zijn Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 1 uur geleden, LeroyDogg zei: In het echt ben ik stiekem ook niet hoe jullie me op dit forum kennen🙈 Zou toch goud zijn als je een transgender blijkt te zijn. 3 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 43 minuten geleden, J'run zei: Zou toch goud zijn als je een transgender blijkt te zijn. En halfbloedje😆 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Just caught some gnarly waves today and yesterday 🤙🤙🤙🤙 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Nee maar serieus, ik heb deze zomer een nieuwe hobby ontdekt. Fucking leuk maat. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Raad het iedereen aan. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Ik ben trouwens lichamelijk een man, maar van binnen ben ik lesbisch. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 You do you bro 👍 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 27 augustus 2022 Delen Geplaatst: 27 augustus 2022 Ik ben weliswaar een man, maar ik val ook op vrouwen. Het is niet anders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 28 augustus 2022 Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 ik ben een man maaar val op moeders, vooral op die van Jullie. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 augustus 2022 Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 13 uren geleden, J'run zei: You do you bro 👍 Was dat maar mogelijk 😪 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 28 augustus 2022 Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 Op 27-8-2022 om 00:31, Doornroosje zei: Weet je het zeker? Gezonde twijfel is altijd goed 2 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 28 augustus 2022 Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 Omg! Wtf?! BBQ?? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 augustus 2022 Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 4 uren geleden, OMGWTFBBQ zei: Gezonde twijfel is altijd goed Is this the real life? Is this just a fantasy? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 28 augustus 2022 Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 Hattrickje in de wacht weten te slepen. 💪💪💪 Heb vernomen dat er een standbeeld van mij in de binnenstad wordt neergezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 augustus 2022 Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 we zullen je gezamenlijk bezingen op het dorpsplein en het leven vieren door middel van taart en limonade 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 28 augustus 2022 Auteur Delen Geplaatst: 28 augustus 2022 Lekker, taart! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten