Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Little Nightmares, heerlijk kort spel waar je zo op het puntje van je stoel in 3 uur door heen kan zijn. De DLC Is een enorme aanrader. Daarnaast heb ik meerdere games op de backlog staan die ik links liet liggen als ik eenmaal in de endgame aan kwam zoals Persona Q en Pillars of Eternity

Mijn zelfmedelijden is om te huilen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
CoD WW2 op Veteran. Grotendeels wat je gewend bent van de serie. Helaas een erg doorsnede en oninteressant verhaal tov bijvoorbeeld Black Ops. Op Veteran moet je best veel schuilen en rustig naar voren komen. Daardoor een kleine 10 uur gespeeld wat prima is wetende dat de zombies en multiplayer er bij zitten. Hoewel zeker niet te moeilijk, voelde de moeilijkheidsgraad soms wel wat oneerlijk. Hoogtepunt is de meeslepende actie, en een spannend stealth level. Het is fijn om bijvoorbeeld te zien hoe een d day invasie is met de hedendaagse technologie. Valt niet tegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

SUPERHOT Als jij beweegt, gaat de tijd vooruit. Sta je stil, dan gebeurt er niets. Dat is een leuke gameplay-mechaniek waar ik geen genoeg van kon krijgen, zeker omdat het genot van mannetjes in stilstaande tijd neerschieten versterkt wordt zodra aan het eind van een level het geheel in real-time wordt laten zien. Jammer daarom dat het spel maar 2 uur duurt en dat het verhaal zo in-your-face is. Het spel beweert de hele tijd dat het mij onder controle heeft, met pseudo-intrigerende teksten als: ''YOU CANNOT ESCAPE''. Ik denk het wel, Superhot. *zet PS4 uit* Cijfer: 7,0
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...