Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Dying Light, wat ik een ruime tijd een aangename game vond met vermakelijke zombie hack-and-slash gameplay en een redelijk verhaal, maar wat richting de laatste helft van de game voor mij verwatert tot een nare klus aan taken afvinken en het verduren van een zaadloze en clichématige slechterik, en omdat ik gewoon de interesse ben verloren. Jammer, want ik vond het toch een leuke game, maar uiteindelijk krijg je zo'n vieze smaak in je mond die er niet meer uit wilt komen en dan is het wel gedaan met m'n interesse. Ik kan ook veel genuanceerder uitleggen wat er allemaal verkeerd is en wat er toch leuk is aan de game, maar ook daar heb ik geen motivatie meer voor. Er is nog DLC in de vorm van extra missies en *The Following*, wat een heel nieuw gebied introduceert. Ik heb van dat laatste een paar missies geprobeert, maar ik vind het nu al niets meer aan. Het is dezelfde game met wat auto's en een groter gebied.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en de laatste missie en de conclusie van de game zijn, oprecht, zó ongelofelijk kk. Je krijgt een zaadloze ren-weg-van-zombies-door-een-lineair-level-om-bij-de-grote-slechterik-missie, wat zo slecht, zo cliché en ongeïnspireerd, zo frustrerend en slecht is, en zo inconsistent is. Dit is het slechtste verhaal wat ik in jaren heb mogen spelen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uncharted 4. Na het tegenvallende Last of Us (hallo Hans) kreeg deze game me meteen te pakken. Grafisch een pareltje, alleen duurde het ff voor ik de controls tijdens de shootouts masterde. De game duurt imo net iets te lang met 22 chapter + proloog en epiloog, maar bevat enkele memorabele momenten. Ik geef deze een 9.0 -> GOLD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inside In het begin lijkt dit Limbo in een ander jasje, maar gaandeweg krijgt Inside steeds meer een eigen "feel". De klinische, duistere stijl draagt bij aan de steeds meer bizarre gameplay. Naarmate het einde nadert denk je dat je alles gezien hebt en toch val je weer met open mond in de volgende verbazing. Na een uurtje of 10 heb je deze game wel uitgespeeld. Ik kan geen enkel minpunt bedenken eigenlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloodborne. Toffe game, alleen erg jammer dat ze procedurally generated dungeons erin hebben waarin een special boss verstopt zit. Dit is te repetitieve meuk, en de baas blijkt uiteindelijk ook tegen te vallen. Daarnaast als je de dungeons allemaal doet ben je ook overleveled voor de normale game. Naast het feit dat het gewoon tering saai is. Eind conclusie: Vette uitdagende game met heerlijke bossfights, maar skip de chalice dungeons. Nu beginnen aan The Witcher 3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...