Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Spyro 1 (Trilogy op PS4) Was ook meteen met 100% klaar. Ik ging pas verder als de levels/werelden afgerond zijn etc Verder neem ik uitgebreid mn tijd,want ik game niet meer zoveel [RIP], en moet de games natuurlijk ook uitgebreid aan m'n dochter tonen! Ze is niet zo goed in precieze jumps, maar verder gaat het de goede kant op! Vooral een erg goed oog om die laatste &%@&* gem te vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Spider-Man Er is niets aan deze game wat niet tot in de puntjes en met zorg is uitgewerkt, of niet is doodgetest op ongetwijfeld talloze focus groups waardoor we opgescheept zitten met een zee aan side-quests die veren van oninteressant naar ronduit vervelend. Yuck. Het verhaal verrast ook niet: dit is elke Spider-Man film die je ooit hebt gezien samengevoegd tot één verhaal. Maar goed, vergeleken met 'Into the Spider-Verse' stelt geen enkel Spider-Man verhaal nog iets voor. Hoe het ook zij, het webslingeren werkt als een tiet en dat is wat telt. Neem daarbij de aardige missie-variatie (de verhaalmissies, welteverstaan), de verzorgde stad en het oog voor detail (werkelijk alle kostuums zijn gaaf) en je houdt de beste Spider-Man game tot nog toe over. Wat niet mis is als je je bedenkt dat de lat door het superbe Spider-Man 2 in 2004 was gelegd. Cijfer: 8,3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Spiderman Lekker spel voor de luie vrijdagmiddag. Ik vond het verhaal niet heel bijzonder, maar er zaten wel een aantal goede momenten in. Viel me wel ineens op hoe moeilijk het is om een verhaal intrigerend te houden in een open world. Je krijgt heel snel dat je vrije tijd dan niet strookt met de missies (rdr2 had hier ook veel last van). Met al die collectables voelde het wel soms aan als een collectathon, iets wat ik niet heel erg vond omdat er wel genoeg afwisseling in de gameplay zat. Verder ziet het spel er echt ronduit prachtig uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...