kevinkraakman1 Geplaatst: 1 april 2013 Delen Geplaatst: 1 april 2013 Bioshock: Infinite Niet te beschrijven zo goed! Een van de beste games ooit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jefftheman Geplaatst: 1 april 2013 Delen Geplaatst: 1 april 2013 Assassin's Creed III, jammer dat de game vastloopt, want de side-missions zijn zo vet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 1 april 2013 Delen Geplaatst: 1 april 2013 The Walking Dead, wel gek einde met nog steeds veel vraagtekens, komt waarschijnlijk allemaal wel terug in deel 2, ik hoop dat je je save file ook daarmee naartoe kan nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 1 april 2013 Delen Geplaatst: 1 april 2013 Bioshock Infinite. Gestoord complex einde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 The Walking Dead Niet het meesterwerk wat iedereen beweerde dat het was, maar zeker een goed verhaal met goed geschreven keuzes (niet altijd even zwart/wit, zoals in inFamous bijvoorbeeld wel het geval is). Lelijke graphics, veel haperingen, te beperkte gameplay, glitches en een onaf verhaal trekken het eindcijfer wel wat naar beneden. Cijfer: 7,9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
notenboompje Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 Bioshock: infinite Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
seanklijn13 Geplaatst: 4 april 2013 Delen Geplaatst: 4 april 2013 Bioshock Infinite .... 3 keer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mreville2 Geplaatst: 5 april 2013 Delen Geplaatst: 5 april 2013 Bioshock Infinite damn wat een mindfuck dat einde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ResidentPS3-2 Geplaatst: 6 april 2013 Delen Geplaatst: 6 april 2013 Uncharted 2: among thieves AWESOME geweldig eind!!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ResidentPS3-2 Geplaatst: 6 april 2013 Delen Geplaatst: 6 april 2013 ik heb op gamedumper.nl de ultimate rapture edition gekocht voor 18 euro echt een aanrader! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
notenboompje Geplaatst: 6 april 2013 Delen Geplaatst: 6 april 2013 Crysis3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thominator Geplaatst: 9 april 2013 Delen Geplaatst: 9 april 2013 The Cave, voor de eerste keer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
metalassassin Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 Had legend of zelda skyward sword al maanden liggen heb m nu ff uitgespeeld Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Puboy Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 The cave Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BosscheDraak Geplaatst: 10 april 2013 Delen Geplaatst: 10 april 2013 Portal, die had ik nog ergens liggen en nooit afgemaakt, eergister het einde van Bioshock Infinite bereikt, mensen wat was dat vet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 God of war Ascension. Brute game. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 Deed je die glitch met opzet of wat? Glitches is voor bitches. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kevinkraakman1 Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 Me too idd weer een brute game, typisch GoW Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 GTA: Chinatown Wars. Wat een pareltje! Heb je een (3)DS of een PSP: spelen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 Eensch! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neye0x Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 Dat is, vind ik, toch een van de beste DS titels. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 Van de week DK64 uitgespeeld, had al alles 100% gehaald, hoefde alleen nog maar de eind baas te verslaan. ik heb nog nooit zo'n debiel eindfilmpje gezien als bij dit spel. Ik weet nog steeds niet wat ik precies zag. Nintendo werd toen al dement. Wat een graf spel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 Dit is de enige GTA game die ik nog nooit gespeeld heb en ik heb hem al jaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 11 april 2013 Delen Geplaatst: 11 april 2013 Zojuist Super Mario Sunshine uitgespeeld 100%, ben zo blij dat ik dit achterlijke spel ook nooit meer hoef te spelen na al die jaren. Weer 1 van de lijst. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sushiflap11984 Geplaatst: 12 april 2013 Delen Geplaatst: 12 april 2013 Bioshock Infinite :) (al de 2de dag na launch, maar speel niet zoveel games meer) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.