Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Saints Row: The Third Het was maar goed dat de makers zichzelf niet al te serieus namen, want anders was deze game regelrecht de prullenbak in gegaan. Maar gelukkig zit het spel bomvol met (heel erg flauwe) humor, wat veel goedmaakt. Cijfer: 7,8
Geplaatst:
Limbo, vond het echt snel saai worden. Snap echt niet waar al die hype nou om ging. En dan ook die ene trophy om het hele spel in 1x uit te spelen met minder dan 3x ofzo doodgaan is niets voor mij.
Geplaatst:
YES!! YES!! YES!!! Na duizend jaar eindelijk Timesplitters 2 op hard uitgespeeld! 1 van de moeilijkste spellen! Daarnaast ook bijna alle challenges enzo gehaald op 1 na!!!!! 1!!!! aaaaaaahhh
Geplaatst:
GTA Vice City Stories. Een beetje slapjes, het hele economie gebeuren kon me geen reet schelen. GTA Chinatown Wars daarentegen, die ik nu aan het spelen ben, heeft een super verslavend systeem met drugs handel. Ik doe bijna geen normale missies :)
Geplaatst:
God of War 3 voor PS3 :D ....en op dit moment bij FIFA13, het kleine clubje Bristol Rovers bijna vanaf de onderste regionen van de npower League 2 naar de top van de Premier League gekregen! (Bier)zweten en stressen is dat!

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...