Squall-2 Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Succes met WW, vooral als je 100% wilt halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Donkey Kong 64 101% gehaald....hoef ik dat spel ook nooit meer te spelen godzijdank! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BRONY_RAINBOW_DASH Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Was ook een geintje bedoelt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sledge Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 The Walking Dead Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Zojuist Super Mario 3d Land uitgespeeld, en dus Bowser mijn bitch gemaakt. Nu alle munten, en de special world. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 WAlking dead epi 3. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yourpayback Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 @BoemerHD je kan minecraft wel een soort van uitspelen, als je de enderdragon verslaat, verder kan je het misschien uitspelen als je alle blokjes uit de wereld haalt ofzo? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 januari 2013 Delen Geplaatst: 21 januari 2013 Skyward sword eindbaas is eigenlijk echt heel makkelijk, had die demise echt in 2 minuutjes. Windwaker 100%, dan moet je toch voor die nintendo galery iedereen in het spel fotograferen? Daar ben ik ooit aan begonnen, maar dat account heb ik verwijderd, om helemaal opnieuw te beginnen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yourpayback Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 alle AC delen die voor de PS3 uitzijn gekomen, nu heb ik het dus ongeveer 4x elke ac spel uitgespeeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prokillerrico Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 halo 4 naja als je spartan ops niet meetelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Incoming Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 Assassin´s Creed III, wat een klote einde zit er aan dat spel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 4x dat is bij sommige meer en bij andere minder dan mij. zal ik mijn rijtje even opnoemen?: Assassin's Creed (1): 1x (was saai na het verhaal) Assassin's Creed 2: 14x Assassin's Creed Brotherhood: 7x Assassin's Creed Revelations: 2x (was best saai na het verhaal. het speel leek ook te veel op brotherhood maar de sfeer pakte me niet) Assassin's Creed 3: 1x, ik ben nu bezig met de 2e. en er komen er nog wel meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 22 januari 2013 Delen Geplaatst: 22 januari 2013 [Prototype 2] voor de 3e keer, het eindbaasgevecht blijft episch! Ik moet nog 2 throphies voor platina. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 24 januari 2013 Delen Geplaatst: 24 januari 2013 Metal Gear Solid 3: Snake Eater HD (PS3). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 GTAIV net uitgespeeld, vond dit 1 van de mindere samen met GTA3 en Liberty City Stories (vond die map daar kut om in te rijden). GTAIV had ook hele slechte muziek vond ik en leefde me niet echt zo in het verhaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Sleeping Dogs storyline DLC: - Nightmare in North Point - The Zodiac Tournament Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theblackterminator Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 medal of honor wafighter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Funkygorillaz Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Halo 4 op Legendary. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SombreroSnor Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 DoA 6 Story. Snap er nog steeds geen kont van. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Button smash mode activated? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SombreroSnor Geplaatst: 26 januari 2013 Delen Geplaatst: 26 januari 2013 Eigenlijk niet, ik probeerde mijn combo's nu eens goed te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
XpreSsioN Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 Supreme Commander 2. Far Cry3. Nu druk bezig met Transformers: Fall of Cybertron en een 2e run in Skyrim, heb er al meer uren in zitten dan de eerste run. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 Oh, daar kan ik nog van leren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niks1991911 Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 laatste game die ik heb uitgespeeld was far cry 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zyrill Geplaatst: 27 januari 2013 Delen Geplaatst: 27 januari 2013 Net Portal uitgespeeld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.