LittleBigMan Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Thirty Flights of Loving Tien hele interessante minuten. Cijfer: 8,0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Zojuist New Super Mario Bros 2 uitgespeeld. Nu alle munten, en de Star World. Voor mij is het een 9, maar gek op Mario in 2d vorm. Voor de rest van de mensheid een 7,5. Die zien weinig vernieuwing. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 14 januari 2013 Delen Geplaatst: 14 januari 2013 Sleeping Dogs: Nightmare in North Point Tja, dat stelde niet veel voor. Jammer. Cijfer: 5,0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
halfangelic Geplaatst: 14 januari 2013 Delen Geplaatst: 14 januari 2013 vorige week AC3. de week daarvoor fable 2 en 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dennis.basketbal Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Metroid Prime Hunters voor op de DS. Ik weet het een beetje laat, maar ach :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BRONY_RAINBOW_DASH Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Minecraft. XD Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Ik snapte echt helemaal niks van dat spel. De lol ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Kan je volgens mij niet echt officieel uit spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 Wel als zijn doel was, hak een boom om, graaf een tunnel en bouw een huis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niks1991911 Geplaatst: 16 januari 2013 Delen Geplaatst: 16 januari 2013 far cry 3, erg leuk alleen ik wist al het einde doordat er hier en daar wat gespoilerd werd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 17 januari 2013 Delen Geplaatst: 17 januari 2013 Waarom stop je in godsnaam zoveel tijd en moeite in een kutgame als ik vragen mag? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Dishonored (PS3). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Mafia II de hoofdverhaallijn. Nu nog de laatste twee trophies voor de platinum en alle DLC spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Resident Evil 5 Onlogische level structuur en een belachelijk verhaal kunnen niet verhullen dat de game een onweerstaanbaar charme bezit. Cijfer: 7,0 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 En ook nog Bioshock 2: Minerva's Den, die zowaar z'n grote broer wist te overtreffen qua verhaal! Cijfer: 8,8 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Red_skull Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Far cry 3 Beste verhaal in n game samen met arkham city tot nu toe vind ik Cijfer: 9,5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Red_skull Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Ksnap echt niet waarom minecraft zo populair is en waarom zoveel mensen het leuk vinden, je kan even goed met Lego gaan spelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Zelda skyward sword. Eindelijk na een jaartje. Morgen ga ik weer eens in de windwaker beginnen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roald Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Succes met het verzamelen van alle wanted posters. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thominator Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Zojuist Heavy Rain uitgespeeld. Damn, wat een awesome spel! Zag net dat de game iets van 20 eindes heeft, dat wordt leuk, die gouden trophy halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
cookies-4life Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Voor de zoveelste keer Uncharted 3 weer is uitgespeeld :). Damn ik heb die spellen allemaal duizenden keren uitgespeeld en ze blijfen vet! Achja het is dan ook een van mijn favo game franchise he. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Die heb ik al :) Alleen nog alle Playboy's en Wake up call in chapter 11. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 6 eindes. Waarschijnlijk via alle vertakkingen minsten 20 manieren om het verhaal te beleven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoemerHD Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Skyward Sword moet ik ook nog uit spelen. De laatste boss vind ik echt vreselijk moeilijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Driiesz Geplaatst: 20 januari 2013 Delen Geplaatst: 20 januari 2013 Assassins Creed 3, had er meer van verwacht, maar toch een zeer goede game. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.