Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Zo. Nu ik een nieuwe PC heb ein-de-lijk burial at sea deel 2 uitgespeeld. Het zet praktisch alle puntjes op de i van zowel Bioshock, als Bioshock Infinite, al blijf ik toch met een paar vragen achter. Verder wel heerlijke DLC, waarbij de sfeer en het verhaal ziekelijk goed zijn. En dan blijf ik toch met een beetje balend gevoel achter, dat Ken Levine zich op kleinere games gaat richten. Een game van deze schaal met een dergelijk verhaal en dergelijke sfeer zullen we niet meer gemaakt zien worden, of in ieder geval niet de komende jaren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, gisteren besloten met een maat Monkey Ball op expert uit te spelen. 50 levels die gruwelijk kut zijn, duurde een aantal uur en vaak doodgegaan dat we zijn, mijn God. Blijkt dat er na die 50 levels nog 10 expert levels komen! pfff maar ok kom op we gaan er voor en ja hoor uiteindelijk ook die gehaald! Komen er nog 10 Master levels bij.....We hebben tot 3 uur in de nacht geprobeerd deze te halen en het lukte elke keer net niet, 1 milimeter voor de finish gekomen. Nu staat de cube nog steeds aan, want we gaan het zeker niet overnieuw doen. We hebben het met oneindig levens als cheat gedaan, want de makers van het spel verwacht dat dit alles te halen is met 3 levens, in sommige werelden zijn we wel 100 keer naar beneden gestort. p internet beweren mensen die gehaald te hebben, maar ik geloof er geen reet van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Painkiller Hell and Damnation Eigenlijk is dit een zwaar uitgeklede versie van het origineel. Minder levels, minder soorten vijanden en volgens mij waren sommige levels zelfs ingekort! Het verhaal is nu nog slechter dan het origineel (Jah, het kan dus) en de voice acting behoort tot de slechtste die ik in jaren heb gehoord. En toch heb ik weer heel die game met een glimlach uitgespeeld want de gameplay en de wapens zijn nog steeds zo gruwelijk vet. Gelukkig heb ik hem voor 5 euro op kunnen pikken want anders had ik toch wat minder vrolijk deze game uitgespeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...