Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Sniper Elite 3. Een verademing vergeleken met V2 wat betreft gameplay en AI. Verhaal is weer troep, de pogingen die Rebellion doet om je emotioneel betrokken te maken zijn echt om te janken zo slecht. Er zitten heel wat leuke momenten in maar zo nu en dan ook een heel erg slechte, en jammer genoeg is de laatste missie er zo één.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mario Kart 7, nu ga ik alleen nog maar de multiplayer doen. Ben er best goed in, die Japanners kunnen mij niet aan hahaha! Borderlands 2, erg makkelijke eindbaas, The Warrior stelt niks voor en Handsome Jack ook niet. Snap ook niet dat ik de eerste Borderlands kut vond en deel 2 niet...nu nog even alle zijmissies doen en de uitbreidingen halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wolfenstein: The New Order. Erg vermakelijke game, maar waarom fluistert dat stemmetje in mijn hoofd de hele tijd tijdens de game:" Deze game is het net niet"? Hier en daar wordt de plank een beetje misgeslagen met een bepaalde manier waarop de controls ingevuld worden. Maar de gameplay speelt lekker weg, de graphics zijn goed, en de easter eggs zijn grappig. En toch heb ik de hele game lang dat "net niet" gevoel gehad.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net ff God Of War Ascension (echt een kut titel) uitgespeeld op hard, nu heb ik alle trophies behalve 1 voor multiplayer die 10 euro kost :S Maar gelukkig kocht een maat van mij hem nieuw in de winkel vandaag dus kunnen we beide van die code profiteren. Spel was echt te makkelijk, tegen het eind iets moeilijker, maar toch goed te doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...