Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

The Last Of Us, tegenvallend einde. Toch hoop ik dat er een deel 2 komt (vast wel) waarin ze alles wat slecht was in deel 1 verbeteren. Wat ik helemaal belachelijk vind is dat je een moeilijkheidsgraag moet kopen om te kunnen spelen en om platinum te halen, voor 5 euro en dan heb je ook nog eens een online modus EN een DLC waar ze apart geld voor vragen. Stelletje bloedzuigers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Shadow of Mordor SPOILERS. Het nemesis systeem is heel vet en gigantisch goed uitgewerkt. Het voelt erg fris aan, op het begin. Ze doen er genoeg mee, maar op het midden van het spel merkte ik dat ik het wel gezien had. En hoe verder ik kwam, hoe saaier het werd. Het verhaal, bagger. De game die na een tijdje te veel steunt op het Nemesis systeem, jammer. Personages die totaal niet uitgewerkt zijn. En de eindbaas, verschrikkelijk. Dat was de enige reden voor mij om door te spelen en dan is het niet meer dan een paar knopjes indrukken. Hoe geweldig het voor mij op het begin aanvoelde, hoe kut de game op het eind was. De hoofdpersonages vormen totaal geen band met elkaar, waar ik me vreselijk aan stoorde. Een 6.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...