Ga naar inhoud

Wat was de laatste game die jij hebt uitgespeeld?


as_if_i_care

Aanbevolen berichten

Prince of Persia (2008). Die had ik een tijdje terug samen met Singularity uit de tweedehands schappen geplukt. Het is dat de game vlot doorspeelt, maar het is me toch repetitief. En een erg onbevredigend einde die je vlakke held in een regelrechte eikel verandert (**Spoiler** Sidechick offert haar leven om de kwade kracht op te sluiten, jij laat hem in-game (jij ja, geen cutscene) weer vrij om haar weer tot leven te wekken **spoiler down**). Een gevalletje mooi concept, slechte uitvoering. Benieuwd of ik Singularity nog uit krijg. Hij staat op normal, maar ik zit vast op een safepoint waar je je door een massa bloeddorstige bomkevertjes moet vechten. En heb ik nou nét daarvoor m'n machinegeweer en shotgun voor een handgeweertje en sniper ingeruild. Ook deze game moet het meer van het verhaal en het concept hebben. Jammer dat het on rails is, ze hadden best mogen afkijken bij BSI en R&C:a crack in time. De paar puzzels maken tot nu toe leuk gebruik van de TMD, maar ik ben benieuwd of het niet repetitief gaat worden. Wel beter dan POP though.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...