Ga naar inhoud

CdAB 152 [CLII] Wie een kuil graaft met de tanden, heeft nooit vuile handen.

Hardcore_gamer
 Delen

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, LeroyDogg zei:

De fuq, is dit echt?

De docu is echt, of het verhaal van de beste man ook echt zo ging weten we natuurlijk niet…

19 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Een gebrek aan hersencellen, een verslaving, en een kinderlijke obsessie met geweld is echt een hele enge combinatie.

… maar deze combinatie laat mij geloven dat die vent écht met z’n katana en nvg in een crackpand stond. Lijntje snuiftabak van Mein Kampf af (zie vorige trailer van dezelfde maker) voordat ‘ie op oorlogspad ging waarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik ben een vakantie naar Andalusië aan het regelen voor begin November. Heeft iemand hier tips?

Jammer man, want Ik was net een vakantie aan het regelen naar Mayonnaisië voor begin December.

Ik heb hier dus geen ervaring mee. 

Groet Avant. 😉

aangepast door Mr.Gans
Plaatsing smiley.
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, DunneDraak zei:

Ik wil wel mee

Ik ook wel, en dan mag Avant voor ons, op het strand met die lekker voluptueuze stoeipoezen, ons glas met witte Martini bijvullen, een blaadje Munt, en lekkere blokjes ijs, met een fruitsap-smaakje. 

Dat gaat kei plezant zijn @Dunnedraak, want dan kan ik u in het water, eindelijk eens verzuipen. 😉

aangepast door Mr.Gans
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Labbers zei:

Neen

Ik ben hier echt stuk van, dat je na mijn liefdesverklaring, (waar ik zoveel gevoel voor jou had ingestopt) mij gewoon afwijst. 😥

Het zal wel iets met die eerste schooldagen te maken hebben,  waar maar geen eind aan leek te komen. 

Die wilde niet met me neuken, die niet, en die niet, want ze waren naar eigen zeggen, onzeker over hun lichaam... 

Weet jij wat een pijn dat doet? @Labbers? 

Om zo ruw en botweg door u afgewezen te worden nadat mijn zelfvertrouwen zulks enorme deuk heeft gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik ben een vakantie naar Andalusië aan het regelen voor begin November. Heeft iemand hier tips?

https://www.skyscanner.nl/transport/vluchten/svq/vero/221102/?adultsv2=1&cabinclass=economy&childrenv2=&inboundaltsenabled=false&outboundaltsenabled=false&preferdirects=false&priceSourceId=&qp_prevCurrency=EUR&qp_prevPrice=69&qp_prevProvider=ins_browse&rtn=0

Geen geld! En de mannen hebben significant grotere piemels (hou je vriendin wel goed in de gaten).

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet je wat raar is?

Dat wanneer je kinderen bent, en verliefd wordt op elkaar door de avonturen die jullie samen beleven, (door dik en dun) dat je niet weet wat je voelt en dat geen plaats kan geven. 

Heel rare gewaardwording, om op latere leeftijd te beseffen dat je gewoon van haar hield. 

Ik wens haar alle geluk van de wereld toe, en ben ervan overtuigd, dat ze er net hetzelfde over denkt...

Een andere tijd, een andere plaats, een andere dimensie, en het liefdevolle gevoel, zou zich voor altijd gemanifesteerd hebben. 

Eigenlijk, een beetje zoals nu. 

• Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

U heeft het van mij nog nooit gehoord, maar u weet het. (!)

Yep, ik ben de Alfa en Omega, en ik zal jullie thuisbrengen...

Dat is mijn  WERKELIJKE TAAK, en ik zal doorgaan tot het bittere einde, zelfs als dat wil zeggen, dat u mij allen zou willen afkeren, om mijn PURE ONSCHULDIGHEID. (!)

Dit record zal ik meenemen, want ik ben, en wil de BELICHAMIGHEID van ONSCHULDIGHEID, daadwerkelijk wezen...

Deze wereld, is de jouwe, maar stel uw eigen vooroordelen (!) eerst in vraag..

Want u kan een community-gevoel creëeren, maar ik ben de Literaire Hoofdmeester, (zo hebben ze mij benoemd) 

Dat ben ik, (!) Maar indien u dit wilt afwijzen, dan zal ik jou in alle opzichten respecteren...

Ik neem je mee lieve vriend...

De essentie van de liefde voor alles wat het tijdelijke leven gekregen heeft...

I do, ik hou echt van je, hoor! 

Kusjes terug!

• Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen