DunneDraak Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 1 1 Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik denk dat ik vanavond maar eens in de achtertuin eieren ga leggen Heb je wel een tennisbal? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 16 minuten geleden, Mr.Gans zei: Dit had ik nooit gedacht... Ik was maar wat aan het dollen. Ben natuurlijk van mijn woord, indien Doornroosje de PM stuurt, zal ik het truukje om het woord ofschoon toe te leren passen, aan haar mededelen. Ha die gans, misschien heeft ze je al een liefkozend berichtje gestuurd. Ik zou je mailbox voor de zekerheid maar eens checken Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Tot tranen geroerd. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 6 uren geleden, Dwaaskaas zei: Over communisme gesproken; ik heb gisteren mijn chocoladekoekje gedeeld met mijn vriendin. En ik was deze zomer in Trier en heb daar het geboortehuis van Karl Marx bezocht, jeweetwel, die meneer die je tegen komt in Assassins Creed Syndicate. Dat wilde ik toch even gezegd hebben Toevallig ben ik net weg uit Trier. Mooie stad (qua Romeinse resten, voor de rest is het lekker vies op z’n Duits) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 1 uur terug, DunneDraak zei: Ha die gans, misschien heeft ze je al een liefkozend berichtje gestuurd. Ik zou je mailbox voor de zekerheid maar eens checken Dat is tussen mij en Gans, jij hebt daar niks mee te maken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 4 minuten geleden, Mr.Gans zei: Ja Dunnedraak, moei je daar niet mee. Dunnedraak is niet te vertrouwen. 3 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 Misschien vragen jullie je af waar ik geweest ben afgelopen tijd. Ik zal het vertellen: ik had geen zin meer om te posten. En vandaag heb ik alweer vier berichten geplaatst. Het kan verkeren. 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 1 uur geleden, Arendjan zei: Dunnedraak is niet te vertrouwen. Is het toevallig dat een draak een reptiel is? Die reptielen zijn gluiperds van de ergste soort. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 14 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Is het toevallig dat een draak een reptiel is? Die reptielen zijn gluiperds van de ergste soort. Dat is geen toeval, dat is het lot Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 ? Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 21 oktober 2022 Delen Geplaatst: 21 oktober 2022 De laatste loodgieter die ik vertrouwde heeft m’n neusgaten PTSD gegeven. Het komt wel heel dichtbij zo allemaal hoor. ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Ik doe het, OFSCHOON ik daar geen zin in heb. Credits en copyright voor het woord “ofschoon” gaan uiteraard naar @Mr.Gans. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 4 uren geleden, Mr.Gans zei: Hou toch op man. Did you just assume my gender? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Nee, je hebt al vaak zat aangegeven hoe je er tegenaan kijkt. Daaruit is op te maken dat je een man bent. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Ramon de Bruyn1. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 3 uren geleden, J'run zei: Nee, je hebt al vaak zat aangegeven hoe je er tegenaan kijkt. Daaruit is op te maken dat je een man bent. Geef je antwoord voor Gans omdat hij dat zelf niet kan, of..? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 1 uur geleden, Mr.Gans zei: Iemand een Tinder-orgie? Want ik heb hier elf vrouwen. Als ik het een beetje goed aanpak, kan ik je stapsgewijs introduceren. Indien interesse, post uw naam. Heeft één van deze vrouwen een piem0l? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 22 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 2 uren geleden, Mr.Gans zei: Iemand een Tinder-orgie? Want ik heb hier elf vrouwen. Als ik het een beetje goed aanpak, kan ik je stapsgewijs introduceren. Indien interesse, post uw naam. Nodig mij maar uit! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 1 uur geleden, LeroyDogg zei: Heeft één van deze vrouwen een piem0l? Want anders hoeft het niet voor jou? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 2 uren geleden, Doornroosje zei: Want anders hoeft het niet voor jou? Nee, vandaag identificeer ik mezelf als piem0l-liefhebber. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 22 oktober 2022 Delen Geplaatst: 22 oktober 2022 Wollah jeweetzelluf! IMG_6235.MOV Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 8 uren geleden, Mr.Gans zei: @Roos, zou u mijn sollicitatiebrief eens willen lezen? ?? Hoi, maar natuurlijk. Je mag het me via PM sturen als dat lukt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 “He is already mentally ill, so…” savage? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 23 oktober 2022 Delen Geplaatst: 23 oktober 2022 (aangepast) 21 minuten geleden, LeroyDogg zei: “He is already mentally ill, so…” Zeg jij ook tegen je patiënten wanneer ze niet lekker in hun vel zitten ''Ja maar je bent toch al homo dus dat was te verwachten.'' savage ? 23 oktober 2022 aangepast door Arendjan 2 2 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten