DunneDraak Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 5 uren geleden, LeroyDogg zei: B-B-B-Bikkeeel!!!💪🏼 En de rest ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 Ok, dus het is empirisch bewezen. @Arendjanheeft de grootste 🍆 https://www.iflscience.com/the-big-nose-big-hose-hypothesis-is-true-according-to-study-on-corpses-59601 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 29 oktober 2022 Delen Geplaatst: 29 oktober 2022 Rico Verhoeven verliest stare-down met @TheRock😱 Zie Hierrr !! 1 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 31 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Stage Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Mooie telefoon. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 3 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Stage Mooie telefoon. Ik heb op mijn stagebureau alleen een USB-C-docking station en twee monitors. Alle telefoons zijn weggehaald omdat iedereen toch alleen via teams belt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 31 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 10 minuten geleden, roastednerd zei: Mooie telefoon. Ik heb op mijn stagebureau alleen een USB-C-docking station en twee monitors. Alle telefoons zijn weggehaald omdat iedereen toch alleen via teams belt. Op mijn stage wordt er via de telefoon en via teams gebeld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 21 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Op mijn stage wordt er via de telefoon en via teams gebeld. Het is vooral hinderlijk als de telefoon aan de PC verbonden en dat je telefoon rinkelt als je via teams gebeld wordt en dan zo moet opnemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 4 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Stage Ik krijg spontaan traumatische dwanggedachten aan mijn tijd dat ik een bijbaan had als doktersassistent. Als enige man tussen de Gerda's non-stop boze patiënten te woord staan 🙂 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 4 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Stage Wat wil je van beroep gaan doen? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 31 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 21 minuten geleden, LeroyDogg zei: Wat wil je van beroep gaan doen? Weet ik nog niet echt. Ik vind dat werken met leerlingen wel leuk, dus misschien wil ik daar iets in gaan doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 43 minuten geleden, Hardcore_gamer zei: Weet ik nog niet echt. Ik vind dat werken met leerlingen wel leuk, dus misschien wil ik daar iets in gaan doen. Misschien mag je de knutselwerkjes bij Doornroosje in de klas wel eens nakijken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: Misschien mag je de knutselwerkjes bij Doornroosje in de klas wel eens nakijken Ik geef geen knutselen vriend Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 (aangepast) 7 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Stage Die lesuren zijn wel kort zeg, halfuurtje/45 mins? 31 oktober 2022 aangepast door Doornroosje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 17 minuten geleden, Doornroosje zei: Ik geef geen knutselen vriend CKV toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 1 uur geleden, DunneDraak zei: CKV toch? Ja, maar dat is geen praktijkvak Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 Geef je ook "toegepaste psychologie"? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 31 oktober 2022 Delen Geplaatst: 31 oktober 2022 3 minuten geleden, Arendjan zei: Geef je ook "toegepaste psychologie"? Da’s alleen voor lager opgeleiden. Nep-opleiding. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 10 uren geleden, Doornroosje zei: Ja, maar dat is geen praktijkvak Oh, vroegah moest ik naast de theorie ook knutselwerkjes maken bij ckv. Wat ik trouwens nooit deed en daardoor aan het eind van het jaar altijd een vierkant rooster had om al die zooi nog in elkaar te knutselen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 CKV is toch het vak waarbij je van ome overheid 20 euro krijgt om naar de film te gaan? Ik heb daar nog nooit iets geknutseld. We kregen het sowieso alleen 1 jaar in de bovenbouw geloof ik. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 3 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: CKV is toch het vak waarbij je van ome overheid 20 euro krijgt om naar de film te gaan? Dat ook, ik was toentertijd naar een Arie en Sylvester show geweest, geniaal duo was dat. 11 uren geleden, DunneDraak zei: 21 uren geleden, Doornroosje zei: Oh, vroegah moest ik naast de theorie ook knutselwerkjes maken bij ckv. Maar dit ook. Was erg uiteenlopend ook, de ene keer moesten we twee bekende kunstwerken combineren. De ander andere keer was het een collage over niets. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 (aangepast) 15 minuten geleden, J'run zei: Dat ook, ik was toentertijd naar een Arie en Sylvester show geweest, geniaal duo was dat. Dat had ik met de Hyena's. Vond al die verplichte dansshows voor CKV onzin en vaak erg kut, maar de Hyena's waren geniaal. Heb nooit meer wat van ze vernomen, zonde. 1 november 2022 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 1 november 2022 Delen Geplaatst: 1 november 2022 Cultureel Kut Vak… Wat een nutteloze tijdsbesteding was dat zeg, mijn God (The Rock dus). 1 IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Ik ben met CKV een keer naar een toneelstuk gestuurd. Dat was de eerste en de laatste keer in mijn leven. @Doornroosjewaarom heeft CKV het niet over muziek als kunstzinnige uiting? Of was dat de toevallige invulling van het vak op mijn middelbare school? Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Ik mocht dankzij CKV een keer mid weekje naar Barcelona. Omdat ik had gezegd Gaudi (wie?) zo interessant te vinden. Dat maakte veel goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten