Labbers Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik ben met CKV een keer naar een toneelstuk gestuurd. Dat was de eerste en de laatste keer in mijn leven. @Doornroosjewaarom heeft CKV het niet over muziek als kunstzinnige uiting? Of was dat de toevallige invulling van het vak op mijn middelbare school? Mijn CKV leraar (tevens leraar Frans) was gek van Jacques Brel. Moesten we naar zijn eigen optreden in de aula komen kijken naar hoe hij Jacques Brel stond te zingen. Een paar keer. Als ik nu een paar noten van Jacques Brel hoor sla ik een Fransoos vol in z'n frambozen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Nieuw speelgoed gekocht 😃 Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 7 minuten geleden, LeroyDogg zei: Nieuw speelgoed gekocht 😃 Jaag je? Of is dit voor vervelende buren? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Is die greep niet irritant? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 22 minuten geleden, roastednerd zei: Jaag je? Of is dit voor vervelende buren? Op transgenders denk ik 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 2 uren geleden, roastednerd zei: Jaag je? Of is dit voor vervelende buren? Gewoon hobby, ik houd van wapens. Van dit soort dingen tot martial arts wapens. Ik vind gillemaal mooi. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 3 uren geleden, Labbers zei: Is die greep niet irritant? Juist fijn Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Mooie scope Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 3 uren geleden, LeroyDogg zei: Nieuw speelgoed gekocht 😃 When the quiet Italian kid you were nice to says to you: "Don't come to school tomorrow 🤌🤌💀" ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Nee grapje hoor Leroy. Kost dat nou? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 En wat kan/mag je daarmee in Nederland? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 5 uren geleden, Labbers zei: Mijn CKV leraar (tevens leraar Frans) was gek van Jacques Brel. Moesten we naar zijn eigen optreden in de aula komen kijken naar hoe hij Jacques Brel stond te zingen. Een paar keer. Als ik nu een paar noten van Jacques Brel hoor sla ik een Fransoos vol in z'n frambozen. Kreeg jij les van de Snollebollekes? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 2 november 2022 Delen Geplaatst: 2 november 2022 Leuk hoor da voetbal maar als bouwvakkers niet eens meer normaal poloneze mogen doen voor CKatar dan hoeft het van mij ook niet meer gr Bep 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Zo 🤙 een 🤙vrije 🤙middag 🤙 nemen. The sea is calling. Haha. Snap je. Nerds 😎🌊🌊 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 18 uren geleden, Arendjan zei: Nee grapje hoor Leroy. Kost dat nou? Je kan het zo gek maken als je wil, maar dit is de prijs voor de “sniper”: https://www.db-schietsport.nl/nl/product/weihrauch-hw97kt/ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Kruisboog was tussen €500 en €600 ofzo. In NL zijn deze gewoon legaal als je ze binnen je eigen woning/tuin houdt. Naast deze wapens heb ik een verzameling nun-chuks, zwaarden aan de muur, Sai “messen”, dat soort dingetjes. Naast audio-video is dat ook een hobby van mij, hou ik gewoon van. Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Kruisbogen en luchtbuksen zijn leuk maar voor mij gevoel niet echt iets voor in de stad. Veel handiger (en leuker) om op het platteland te gebruiken waar je ook te maken hebt met lange afstanden en actief op ongedierte kan jagen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Ooit gedacht om Airsoft als sport te beoefenen? Mijn broer doet dat en ga wel eens met hem mee. Ik heb niets als positieve ervaringen ermee, veel goed volk en iedereen staat te springen om je ALLES over airsoft uit te leggen. En je hebt een geldig excuus om dikke brappers te kopen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Sommige mensen verzamelen wapens, ik verzamel LIKES op pu.nl om mij beter te voelen! 5 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 25 minuten geleden, J'run zei: Ooit gedacht om Airsoft als sport te beoefenen? Mijn broer doet dat en ga wel eens met hem mee. Ik heb niets als positieve ervaringen ermee, veel goed volk en iedereen staat te springen om je ALLES over airsoft uit te leggen. En je hebt een geldig excuus om dikke brappers te kopen. Ik als fanatiek participant van een drillrap-formatie kan dit bevestigen. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Toen ik vroeger nog wel eens aan scherpschieten deed lag ik vaak (mijn meeste hobby's zijn liggend te beoefenen) maar dan is zo'n pistoolgreep echt nasty. Voorliefde voor wapens snap ik maar bij alles wat met messen te maken heeft moet ik al snel aan van de nekbaarden volk denken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 33 minuten geleden, Labbers zei: Voorliefde voor wapens snap ik maar bij alles wat met messen te maken heeft moet ik al snel aan van de nekbaarden volk denken Let me protect you, 'mlady *tips fedora* ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 15 minuten geleden, Mr.Gans zei: Maar ik denk dan dat ik de drang voel om hier te komen lallen, wel iets wil zeggen. Altijd welkom. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 45 minuten geleden, Labbers zei: Voorliefde voor wapens snap ik maar bij alles wat met messen te maken heeft moet ik al snel aan van de nekbaarden volk denken. Met katana en fedora in de hand, komt men door het ganse land. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 3 november 2022 Delen Geplaatst: 3 november 2022 Ik post hem nog maar een keer. 1 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten