Ga naar inhoud

CdAB 152 [CLII] Wie een kuil graaft met de tanden, heeft nooit vuile handen.


Hardcore_gamer

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Arendjan zei:

Ja met deze redenatie winnen we de oorlog niet hé? En dan straks als jij lekker onder de grond ligt te ruften moet mijn kleinzoon m'Bwana leven met miljoenen klimaatvluchtelingen, natuurrampen en een zeespiegel van een paar meter hoger.

Doe het Arendjan! Gooi erwtensoep over je monitor en lijm je vast aan je toetsenbord!

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Arendjan zei:

(tempé of  zo'n gare vleesvervanger)

De vleeschvervangers die ik geproefd heb (wat al een hele tijd terug is) vond ik allemaal waardeloos.

Geen idee hoeveel beter dat tegenwoordig is, maar “het is te doen” neem ik geen genoegen mee. Sorry m’Bwana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Doe het Arendjan! Gooi erwtensoep over je monitor en lijm je vast aan je toetsenbord!

Ja ik vind het wel geinig dat dat soort debielen zulke acties uithalen en echt het tegenovergestelde van wat ze willen bereiken teweeg brengen. Ik vraag me dan toch af wat voor denkproces daaraan vooraf gaat.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, J'run zei:

Dus als je er genoeg kruiden op dondert smaakt het naar kruiden ipv naar nepvlees.

Ben nog niet om, maar hier valt mee te leven.

Ja maar dat kan je ook over vlees onderling zeggen. Een frikandel met patatkruiden zal niet wezenlijk anders smaken dan mijn piemel met patatkruiden. Vraag maar aan Ramon.

  • Like 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:

Ligt eraan wat je ermee doet. Mijn vriendin eet wel eens nep-bacon en dat smaakt inderdaad helemaal nergens naar. Maar als je in een gerecht gemarineerde kip vervangt door gemarineerde tofu merk je het verschil echt niet. Idem met zaken als een chili con carne met vegetarisch gehakt i.p.v. echt gehakt.

Het nadeel van de meeste vleesvervangers is dat ze alleen de smaak van vlees proberen te vervangen. De meeste zitten vol vet, koolhydraten en zout en niet met de voedingsstoffen die je uit vlees haalt.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Doornroosje zei:

Als je vegetariër bent dan moet er alsnog vee gehouden worden voor melk en eieren. Vegan is the way ❤️

Volgens mij was er een paar jaar geleden een mooi onderzoekje over grondgebruik en voedselproductie, waaruit bleek dat een veganistisch dieet nogal inefficient is. Een hoop grond is te slecht om gewassen op te verbouwen, maar kan wel gebruikt worden voor de productie van melk en eieren.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Volgens mij was er een paar jaar geleden een mooi onderzoekje over grondgebruik en voedselproductie, waaruit bleek dat een veganistisch dieet nogal inefficient is. Een hoop grond is te slecht om gewassen op te verbouwen, maar kan wel gebruikt worden voor de productie van melk en eieren.

Vgm was dit van oudsher ook de reden dat in Nederland zoveel vee was. Op onze moerassige grond wou niet veel anders groeien

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hele stikstofprobleem is grotendeels de schuld van de Rabobank. Die hebben al jaren een prachtig business-model waarin ze boeren dure leningen aanbieden waarmee ze nieuwe "innovaties" kunnen kopen voor hun stal. Dan gaat de stikstof uitstoot omlaag en kunnen ze weer meer koeien kopen om de investering terug te verdienen. De enige die aan het eind van de rit gelukkig is is de bankier.

  • Like 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, DunneDraak zei:

Als vegan eet je nog voedsel welke dieren ook hadden kunnen eten. Beste is om gewoon te sterven

Dit is wel goed voor de wereldpopulatie lijkt me. Het beste is misschien om jezelf op te offeren aan de vleeseters die écht niet zonder kunnen, dan worden de dieren niet gemist en controleren we zelf de populatie.

Wees sociaal, offer jezelf aan een kannibaal!
#RUTTE2032

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Volgens mij was er een paar jaar geleden een mooi onderzoekje over grondgebruik en voedselproductie, waaruit bleek dat een veganistisch dieet nogal inefficient is. Een hoop grond is te slecht om gewassen op te verbouwen, maar kan wel gebruikt worden voor de productie van melk en eieren.

Maar dat zegt niets over invloed ervan op klimaat, en daar ging het over toch?

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klimaat wordt handmatig warmer gemaakt, BBB! Schwab is ermee bezig, doe maar eens wat onderzoek naar die naam.

Zelfde verhaal met NASA, willen je laten geloven dat de Aarde rond is. Allemaal voor eigen gewin. Anders klopt het klimaatverhaal natuurlijk niet.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...