Ga naar inhoud

CdAB 152 [CLII] Wie een kuil graaft met de tanden, heeft nooit vuile handen.


Hardcore_gamer

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, Hardcore_gamer zei:

Waar heb jij het over? Ik heb nog nooit een laatste waarschuwing gehad. Ik heb wel wat waarschuwingen gehad, maar nog geen laatste.

 

4 uren geleden, Labbers zei:

Ok, ga maar door dan, volgens mij heb jij laatst je laatste waarschuwing gehad. ?

Wat gebeurt hier? Hardcore doet toch niks geks?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, LeroyDogg zei:

Niet veel, in ieder geval niet de comments. Wat is daar dan gebeurd?

Ik reageerde onder een comment van Marc_vinyard (ik zat hem een beetje te treiteren vanwege zijn toxic gedrag). Komt die Rebenga ineens en noemt hij me vanuit het niets een Xbox hater ??.

Dit is het niveau van de frontpage.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Hardcore_gamer zei:

Ik reageerde onder een comment van Marc_vinyard (ik zat hem een beetje te treiteren vanwege zijn toxic gedrag). Komt die Rebenga ineens en noemt hij me vanuit het niets een Xbox hater ??.

Dit is het niveau van de frontpage.

Je trolt al vanaf het begin onder haast elk xbox topic. Dat deden er meerderen maar jij bent min of meer de enige die het nog doet. "Uit het niets" slaat dus nergens op.

Verder zit je structureel onder comments van bepaalde users te posten, het gaat niet om één persoon maar meerderen. Op het moment dat er (ook door anderen) gereageerd wordt probeer je mensen belachelijk te maken en voor alles en nog wat uit te schelden. En ja, er zitten users op de fp die niet helemaal 100% zijn, maar dat geeft jou nergens het recht je als een kind van 12 te gedragen.

Quote Hardcore_Gamer:

"En nou hup naar bed! Kunnen jullie morgen weer de hele dag rechtse opmerking maken terwijl jullie aan jullie pik zitten te trekken."

Besef hoe belachelijk je jezelf maakt door over niveau te klagen terwijl jij dit soort comments plaatst.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Reb3nga zei:

Je trolt al vanaf het begin onder haast elk xbox topic. Dat deden er meerderen maar jij bent min of meer de enige die het nog doet.

In het verleden trolde ik op de frontpage en toen zei ik dingen die ik niet meende. Maar dat doe ik al meer dan een jaar niet meer. Ik game sowieso niet echt heel veel, dus mijn ''mening'' over dat soort onderwerpen doen er sowieso niet echt toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het toch fijn om te zien hoe Labbers zijn natuurlijke leiderschap toont en het gepeupel hier terecht wijst. Geruststellend dat er hier nog echte mannen komen. Labbers is not the mod we deserve, but the mod we need.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zegt ie ook “maak aub geen nieuw account aan”, terwijl dat niet eens mogelijk is.

Daarnaast zou het logisch zijn als ik hier een ban zou krijgen, aangezien Gans de mails stuurde waarin hij klaagde. Op de FP heb ik met niemand “contact”.

@JaccoPeekexplain please? Ik ben (voorlopig nog) een betalende abonnee.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bericht van Jacco:

”Hoi Leroy, 

 

Je was al verbannen door Cody, maar er is blijkbaar iets niet goed gegaan.”

 

Net zoals met de artikelen op de site, zijn ze niet op de hoogte van wat ze onder collega’s doen. Cody heeft me niet verbannen, wij hebben een vriendelijk gesprek gehad.

Maar laat het maar zo, ik wil niet eens meer een account als het zo onprofessioneel gaat allemaal.

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...