Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 1 uur terug, roastednerd zei: Ik lees ondertussen al jaren de fp niet meer. Ik lees alleen de LGBT topics zodat ik me eens flink kan ergeren. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 1 uur terug, roastednerd zei: https://guessthe.game/ Bedankt voor het delen. Ik had er maar één goed en ik ben daar eigenlijk wel blij mee. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 1 uur terug, J'run zei: “richthulp” ipv “Aim assist”. Mensen klagen over de verloedering van de Nederlandse taal, ik klaag over de verloedering van het game jargon. Ik heb gisteren in CoD iemand getheezakjest. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 3 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik lees alleen de LGBT topics zodat ik me eens flink kan ergeren. Ik wilde dit net posten. Ik vind het altijd leuk als de complete tokkie-bingokaart na zo'n artikel weer gevuld is met alle te verwachten open deuren en cliché's waarvan je van tevoren al weet dat ze gepost gaan worden. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 1 uur geleden, roastednerd zei: https://guessthe.game/ Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 11 minuten geleden, LeroyDogg zei: Trots op jou Leroy. 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 17 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Ik vind het vooral jammer dat er geen nieuwe users meer lijken te komen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 oktober 2022 Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Leroy, heb je niet nog wat vrienden die je op kan trommelen? Wordt het hier wat levendiger. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 17 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2022 Of we kunnen nog wat frontpage rukkers hiernaartoe jagen 💀 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 (aangepast) 9 uren geleden, Arendjan zei: Leroy, heb je niet nog wat vrienden die je op kan trommelen? Wordt het hier wat levendiger. Heb paar weken geleden nog hier met iemand geprobeerd om een account aan te maken, maar de bevestigingsmail van PU komt maar niet aan. Misschien is dat ook een reden dat er geen nieuwe bij komen? Ow en ik heb natuurlijk geen vrienden, duh. 18 oktober 2022 aangepast door LeroyDogg Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 7 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Of we kunnen nog wat frontpage rukkers hiernaartoe jagen 💀 Ja, maar hoe? Iedereen in de comments een link plaatsen naar het forum!! Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 1 uur geleden, LeroyDogg zei: Ja, maar hoe? Iedereen in de comments een link plaatsen naar het forum!! Nieuwe users zachtjes laten landen en zich welkom laten voelen helpt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Hey! Een nieuwe user! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Als we achariya nog hadden gehad was di nooit gebeurd!!! ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 De gewone burger kan zich nu eenmaal niet identificeren met users als Avant-La-Lettre (elitaire snob), Leroy (🍆), Jas (ongezond, kapsalo... Oké misschien wel met Jas), Roastednerd (getrouwd), dus zo gek is het niet dat ze hier niet komen. 1 2 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 8 minuten geleden, Arendjan zei: De gewone burger kan zich nu eenmaal niet identificeren met users als Avant-La-Lettre (elitaire snob), Leroy (🍆), Jas (ongezond, kapsalo... Oké misschien wel met Jas), Roastednerd (getrouwd), dus zo gek is het niet dat ze hier niet komen. Maar met jou misschien wel, of ook niet? Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Ik vind het eigenlijk wel fijn dat we hier al 15 jaar lang met dezelfde losers en dezelfde flauwe running jokes rondhangen. De hele wereld om ons heen verandert, maar het powerweb forum is een soort e-zombie wiens hersens al lang zijn opgevreten, maar die desondanks doorwandelt op het tempo van een paar posts per dag. 2 Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 13 minuten geleden, Arendjan zei: elitaire snob Dit is een pleonasme, analfabeet. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 18 oktober 2022 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 3 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: 15 jaar lang Ik ben gewoon 2 jaar ouder dan dit forum.😶 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 Het forum an sich is ouder dan dat. 15 jaar is hoe lang ik hier ongeveer rondhang. Figuren als @Jasen @Labberszullen richting de 20 jaar op het powerweb gaan. Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 37 minuten geleden, LeroyDogg zei: Maar met jou misschien wel, of ook niet? Iedereen met die ruige knappe mannenlook zal zich identificeren met een Arendjan. 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 (aangepast) 46 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Figuren als @Jasen @Labberszullen richting de 20 jaar op het powerweb gaan. Ik moet er niet aan denken dat ik over een jaar of 10 een soort (knappere) versie van Jas of Labbers ben... ik hou helemaal niet van kapsalon en dagelijks masturberen op mijn 40e... 18 oktober 2022 aangepast door Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Ik vind het eigenlijk wel fijn dat we hier al 15 jaar lang met dezelfde losers en dezelfde flauwe running jokes rondhangen. De hele wereld om ons heen verandert, maar het powerweb forum is een soort e-zombie wiens hersens al lang zijn opgevreten, maar die desondanks doorwandelt op het tempo van een paar posts per dag. Sorry als je het naar vond. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 1 uur terug, LeroyDogg zei: Maar met jou misschien wel, of ook niet? Ik heb het gevoel dat ik niet zo lekker lig bij het Frontpage-publiek.... 😢 ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 18 oktober 2022 Delen Geplaatst: 18 oktober 2022 15 minuten geleden, Arendjan zei: Ik heb het gevoel dat ik niet zo lekker lig bij het Frontpage-publiek.... 😢 Zijn allemaal lelijkerds, lekker boeien. 😘 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten