Ga naar inhoud

Trophies


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Vind Trophies altijd een leuke toevoeging, tot op zekere hoogte. Zo moet je vaak een game meerdere keren uitspelen (normal, hard, isane etc.) om überhaupt voor de platinum te gaan maar persoonlijk ben ik klaar met een game na één SP playthrough. Heb zelf de Rayman Origins platinum en ben hard op weg met Sleeping Dogs :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels twaalf Platina op m'n naam staan, maar dit zijn over het algemeen best makkelijke Platina (Sly, Terminator Salvation, PoP: The Forgotten Sands). Toch ben ik trots op mijn Quantum of Solace Platinum Trophy. Maarliefst 21 uur online moeten spelen voordat ik alle multiplayer-Trophies had! Ik weet niet plaatjes al werken, maar hier is mijn 'Draagbare ID': [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/LittleBigDouwe.png[/img] Inmiddels bijna level 17, dus je kan niet zeggen dat ik n00b ben! Je mag me overigens best bevrienden, m'n online-ID is LittleBigDouwe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bezig met m'n 9e, Batman: Arkham Asylum. Toch een redelijk zeldzame gezien de percentages. Mijn 'makkelijke' platina waren AC II, GoW: Ghost of Sparta, GoW: Chains of Olympus en Prince of Persia The Forgotten Sands. God of War III, Rayman Origins, Portal 2 en Castlevania: Lords of Shadow reken ik toch iets meer tot de "hardcore" platina.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...