BaronBonk Geplaatst: 21 september 2012 Delen Geplaatst: 21 september 2012 Voor alles over trophies. Ik ben erg blij met het behalen van de Perfect Knight trophy in Batman: Arkham Asylum. Gisteren eindelijk die hatelijke Shock & Awe (Extreme) combat challenge genageld! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nimwit Geplaatst: 21 september 2012 Delen Geplaatst: 21 september 2012 Ik heb een paar dagen geleden de Plat voor Infamous gehaald, eindelijk :) Voor de rest ben ik al eeuwig bezig met RDR maar dat duurt zo lang -.- Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wiebeamalur Geplaatst: 21 september 2012 Delen Geplaatst: 21 september 2012 Dark Souls Platinum is volgens mij de moeilijkste trophy die er is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thrawn-2 Geplaatst: 21 september 2012 Delen Geplaatst: 21 september 2012 Haha toevallig! Ik ben der ook mee bezig :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jordouken Geplaatst: 21 september 2012 Delen Geplaatst: 21 september 2012 Vind Trophies altijd een leuke toevoeging, tot op zekere hoogte. Zo moet je vaak een game meerdere keren uitspelen (normal, hard, isane etc.) om überhaupt voor de platinum te gaan maar persoonlijk ben ik klaar met een game na één SP playthrough. Heb zelf de Rayman Origins platinum en ben hard op weg met Sleeping Dogs :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ubister Geplaatst: 23 september 2012 Delen Geplaatst: 23 september 2012 Hoef nog maar 1 trophee in Portal 2 voor platinum... En dat is dat iemand in je vriendenlijst het spel koopt.. Vind ik een beetje misselijk van Valve En dan is die trophee ook nog eens Goud :I Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 23 september 2012 Delen Geplaatst: 23 september 2012 Ik heb inmiddels twaalf Platina op m'n naam staan, maar dit zijn over het algemeen best makkelijke Platina (Sly, Terminator Salvation, PoP: The Forgotten Sands). Toch ben ik trots op mijn Quantum of Solace Platinum Trophy. Maarliefst 21 uur online moeten spelen voordat ik alle multiplayer-Trophies had! Ik weet niet plaatjes al werken, maar hier is mijn 'Draagbare ID': [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/LittleBigDouwe.png[/img] Inmiddels bijna level 17, dus je kan niet zeggen dat ik n00b ben! Je mag me overigens best bevrienden, m'n online-ID is LittleBigDouwe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 23 september 2012 Delen Geplaatst: 23 september 2012 Ah, nee dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 23 september 2012 Delen Geplaatst: 23 september 2012 Ik ben bezig met m'n 9e, Batman: Arkham Asylum. Toch een redelijk zeldzame gezien de percentages. Mijn 'makkelijke' platina waren AC II, GoW: Ghost of Sparta, GoW: Chains of Olympus en Prince of Persia The Forgotten Sands. God of War III, Rayman Origins, Portal 2 en Castlevania: Lords of Shadow reken ik toch iets meer tot de "hardcore" platina. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 24 september 2012 Delen Geplaatst: 24 september 2012 Als je op de PS3 speelt kan ik je de site ps3trophies.org aanraden voor het vinden van een boosting partner om deze trophy te halen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pdw1987 Geplaatst: 29 september 2012 Delen Geplaatst: 29 september 2012 Knap dat je die trophy hebt gehaald. Ik vond de combat challenges juist vrij makkelijk, ik krijg het maar niet voor elkaar om de stealth challenges te halen de extreme varianten. Maar toegegeven Shock & Awe is zeer pittig. Denk dat de platinum van Arkham Asylum mij dan ook voorbij gaat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 30 september 2012 Delen Geplaatst: 30 september 2012 Voor de Predator challenges helpt om gewoon wat youtube filmpjes te checken en vervolgens wat zij doen 20x langzamer te doorlopen (voor een level dat zij in 25 seconden doen kan je gerust 5 minuten uittrekken). Het gaat er vooral om dat je weet wat je moet doen en in welke volgorde je het goed kan doen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 30 september 2012 Delen Geplaatst: 30 september 2012 Ik zeg die van GT5. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LittleBigMan Geplaatst: 6 oktober 2012 Delen Geplaatst: 6 oktober 2012 Zojuist Rayman Origins uitgespeeld en op 69% van de Trophies uitgekomen. Goed genoeg voor mij, de Platinum is me net even wat te pittig (alle levels zo snel mogelijk uitspelen: lik me reet!). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 6 oktober 2012 Delen Geplaatst: 6 oktober 2012 Dat is helemaal niet zo moeilijk hoor... er zijn misschien twee levels tegen het einde waar je er echt moeite mee zou kunnen hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 9 oktober 2012 Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 Mits PNG geshowd wordt kan ik nu eindelijk m'n gamercard delen: http://www.yourgamercards.net/trophy/a/Baron_Bonk.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 9 oktober 2012 Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 Yay. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yayooo Geplaatst: 9 oktober 2012 Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 Bug bij red dead undead: Ik kan de laatste schatten niet oppakken door een bug. Vrij frustrerend als je al op 98% zit, en de rest allemaal al gehaald hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 9 oktober 2012 Delen Geplaatst: 9 oktober 2012 Yaiks, dat is niet mooi :S Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Eindelijk platinum gehaald in Assassin's Creed Brotherhood. Toen ik eindelijk level 50 had gehaald in de MP had ik nog last van een glitch ook, waardoor ie niet registreerde. Ik kon wel janken. Nee, echt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bertjuuhh182 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Maar uiteindelijk wel gelukt dus! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ja er was een fix mogelijk :D Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
delroy137 Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Platinum op AC3. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlbertHeijn Geplaatst: 6 november 2012 Delen Geplaatst: 6 november 2012 Ja hoor, dat heb je dan wel heel snel gespeeld.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
delroy137 Geplaatst: 7 november 2012 Delen Geplaatst: 7 november 2012 Ik had vrij van school en mijn ouders waren de hele week weg. Ik had hem al op dinsdag middag. Ik denk dat ik heb ge no-lifed en daar schaam ik me voor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.