Ga naar inhoud

Trophies


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Rage laatst uitgespeeld met iets van 59% van de Trophies. Ik had graag de singleplayer terug in willen duiken om nog wat side-quests te voltooien, ware het niet dat het spel gebruik maakt van de Fallout 3-tactiek: zodra je het einde bereikt heb, kan je niet meer terug. Erg fijn. No way dat ik het spel nog een keer ga uitspelen enkel voor die side-quests. Wel een heel goed spel overigens, wie weet dat ik ooit de moeite neem om 'm op z'n allermoeilijkst uit te spelen (ik heb 'm al op Hard uitgespeeld, met genoeg medkits is dat goed te doen). Ben nu bezig met de laatste paar Trophies voor Assassin's Creed III. Degene waar ik zin in heb om ze te halen, that is. Ik weet niet of ik zin heb om het spel 100% uit te spelen, daarvoor zijn de optional objectives bij de Naval-missies bij vlagen te frustrerend en die delivery missions zijn ook niet te doen, omdat ik nergens kan vinden wat ik ook alweer moet verzamelen, waar en voor wie. Alleen nog even de Homestead-missies en de Hunt- en Fightclub opdrachten voltooien en dan hou ik er voorlopig weer mee op. Next? De Nightmare in North Point DLC van Sleeping Dogs uitspelen en gelijk verder gaan om het hele spel Platinum te halen! Dat moet wel lukken, ik zat tenslotte al op 75%.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...