Ga naar inhoud

Trophies


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 200
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Mag ik heel even een puntje aanwijzen in die discussie van makkelijke platina? Ik heb ook een stel platina, en 3 daarvan, ACB, Skyrim en Just Cause 2, waren niet zozeer moeilijk, maar behoorlijk tijdconsumerend (zeker Skyrim). Niet gelijk gaan trekken heren ;-) Ben weer bezig met BF3, een vriend van mij heeft hem gekocht zodat ik eindelijk eens de co-optrophies kan gaan doen, en de multiplayertrophies zit ik in de tussentijd te doen. Overigens, kleine kans maar is er iemand die nog geen MW2-platinum heeft, en dan doel ik vooral op de Spec Ops-trophies? Ik wil die ook inmiddels gaan halen, iemand zin?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
De laatste trophy in Mafia II die ik nog moet halen is "Explorer". De meeste pain-in-the-ass trophy OOIT. In Jimmy's Vendetta (DLC) 1.000 mile rijden... Ik kwam met een beetje geluk aan de 200 mile nadat ik de storyline van die DLC had gespeeld, nu nog 642 mile te rijden voor een bronzen trophy... Ik vraag me soms af waarom ik het zou doen, maar ik erger me aan als de completion van Mafia II op 98% blijft staan, voor iets dat relatief simpel te halen is. Bij Castlevania sta ik ook op 94%, maar dat is tenminste nog enigszins skill related, dus daar kan ik beter mee leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...