roastednerd Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 7 minuten geleden, TheRock zei: Bump naar het einde want The Rock gaat niet 132 pagina’s op volgende zitten klikken eerst. Die dubbele pijltjes » brengen je naar het einde kale. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 30 december 2021 Delen Geplaatst: 30 december 2021 9 uren geleden, roastednerd zei: Die dubbele pijltjes » brengen je naar het einde kale. Zelfs The Rock is nooit te slim om nog te leren. Thanks Roaster! 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 1 januari 2022 Delen Geplaatst: 1 januari 2022 The Rock hoopt dat Mark R. vannacht vanuit zijn bedje uit het raam keek van zijn slaapkamertje en al dat vuurwerk de lucht in zag gaan, en besefte dat een hele hoop mensen dikke scheit hadden aan zijn vuurwerkverbodje 😛 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 januari 2022 Delen Geplaatst: 4 januari 2022 Ik vond het overdag best rustig in Maastricht eigenlijk. Heb ook alleen siervuurwerk gezien en geen nitraten / strijkers oid. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 4 januari 2022 Delen Geplaatst: 4 januari 2022 9 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik vond het overdag best rustig in Maastricht eigenlijk. Heb ook alleen siervuurwerk gezien en geen nitraten / strijkers oid. Ik heb siervuurwerk en Shells gezien in Maastricht, mien geboortestad, en omstreken. Uitermate magnifiek om te aanschouwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 4 januari 2022 Delen Geplaatst: 4 januari 2022 Hier in Rotterdam leek het juist alsof er geen vuurwerkverbod was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 22 februari 2022 Delen Geplaatst: 22 februari 2022 Op 17-12-2021 om 21:17, GlobalGuardian zei: Nederlanders krimpen op het moment vanwege de velen buitenlanders. Een gekrompen nederlander: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 februari 2022 Delen Geplaatst: 22 februari 2022 Kun je die foto van mij verwijderen? Volgensmij heb ik je geen toestemming gegeven om dit te plaatsen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 22 februari 2022 Delen Geplaatst: 22 februari 2022 hee Poetin hier vanaf AJ's account 😛, vanaf nu is dit topic van Rusland 😛 😛 😛 dus moeten jullie allemaal russisch praten, nou groetjes he van mij (poetin) Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 https://news.sky.com/story/ukraine-crisis-russia-has-failed-to-take-any-of-its-major-objectives-and-has-lost-450-personnel-defence-secretary-ben-wallace-says-12550928 Hopen dat deze trend zich voortzet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 25 februari 2022 Delen Geplaatst: 25 februari 2022 Mwa zit hem nog steeds behoorlijk tegen. Kiev is niet ingenomen. Belangrijke infrastructuur is nog in handen van Oekraïne, waaronder telecommunicatie. Poetin had een blitzkrieg ingepland. Een oorlog met lange adem kan hij economisch simpelweg niet volhouden. We hebben dus geluk dat Russen niet kunnen vechten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Nog mensen gestemd hier? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 Ik kan niet stemmen voor de gemeenteraad. Als ik wel mocht stemmen had ik op deze capabele gast van de FvD Enschede gestemd: 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 16 maart 2022 Delen Geplaatst: 16 maart 2022 4 uren geleden, DunneDraak zei: Nog mensen gestemd hier? De opties in mijn gemeente waren erbarmelijk maar ik heb wel gestemd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 17 maart 2022 Delen Geplaatst: 17 maart 2022 1 uur terug, Doornroosje zei: De opties in mijn gemeente waren erbarmelijk maar ik heb wel gestemd. The Rock heeft Pim Fortuyn de gemeenteraad terug in gestemd. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! 🤨 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart Allemaal stemmen morgen! Oh, wacht... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart Ik heb voor het eerst in mijn leven geen VVD gestemd. Ik heb me zo intenst geërgerd aan de negatieve "laat ze niet winnen" / "linkse wolk" / "Jesse Klaver en Attje Kuijken zijn enger dan Poetin" campagne dat ik op een vriend van me heb gestemd die op de CDA kieslijst stond. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart Wel weer duidelijk. Meneer kiest voor een of andere discutabele partij want hij zit toch zelf veilig in het buitenland. Je bent geen haar beter dan al die mensen die vanuit Nederland op Erdogan stemmen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart Sowieso dat Dunnedraak op de BBB heeft gestemd. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart Sowieso niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 21 maart Delen Geplaatst: 21 maart Ik mocht drie keer een stem uitbrengen. Allemaal voor mezelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.