Ga naar inhoud

Algemene politieke discussie


k1ng

Aanbevolen berichten

Laat ik het je nog beter uitleggen. Het staat als paal boven water dat een rechter zijn werk niet doet, sterker nog er zijn harde aanwijzingen dat hij tegenpartij het hand boven het hoofd houdt. Je kunt nergens terecht. Als je een klacht indient bij de rechtbank, krijg je een reactie dat de klacht niet in behandeling wordt genomen omdat dat de onafhankelijkheid van de rechter aantast. En daar sta je dan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Laat ik het je nog beter uitleggen.Het staat als paal boven water dat een rechter zijn werk niet doet, sterker nog er zijn harde aanwijzingen dat hij tegenpartij het hand boven het hoofd houdt. Je kunt nergens terecht. Als je een klacht indient bij de rechtbank, krijg je een reactie dat de klacht niet in behandeling wordt genomen omdat dat de onafhankelijkheid van de rechter aantast. En daar sta je dan. Ik zou een klacht van een naïeve, paranoïde downie met een etnisch-identiteitsdrama die z'n tijd doorbrengt door tegen Jeugdzorg aan te schoppen en alles ten westen van de Russische grens als propaganda en corrupt ziet ook niet serieus nemen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wens je veel succes toe in het alom vrije, religieus tolerante, bastion der vrijheid voor seksuele geaardheid, economisch en financieel paradijs vrij van recessie, meritocratie met hoogopgeleide samenleving, en valhalla voor politiek anders gezinden; de Russische Federatie - mochten zij daar nog intellectueel uitgedaagde aluhoed gekkies nodig hebben.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Kamerleden die zich afsplitsen van hun fractie, krijgen voortaan niet meer de rechten van een echte fractie. Geen extra budget, geen extra aantal medewerkers. Een groot deel van de Kamer wil deze bepaling opnemen in het Reglement van Orde. Na de verkiezingen van 2012 waren er 11 fracties, inmiddels zijn het er 16. Dat wordt veel fracties te gortig. http://www.bnr.nl/nieuws/politiek/261046-1504/tweede-kamer-wil-afsplitsingen-ontmoedigen

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nee hoor. De reden waarom ik het in Europa doe omdat het lang in de planning stond. En omdat je hier natuurlijk geen klote hoeft te betalen voor je studie. Echt consequent vind ik het in ieder geval niet, als Europa echt Sodom en Gomorra is moet je gewoon de eer aan jezelf houden en oprotten. >Doet Avant triggeren Ja wat een vreselijke partij is dat. >Moet zeggen dat de PVDA dan wel een punt heeft met het feit dat de nationale parlementen ook hun zegje mogen doen over de exacte inhoud en deze mogen aanpassen voordat het aangenomen word - dat gaat uiteraard wel ontzettend verschrikkelijk veel administratie en tijd kosten, maar dat krijg je nou eenmaal met een Europese unie. Waarom dat? Dit gaat over het uitbreiden van vrijhandel vanuit de EU, dat lijkt mij juist absoluut geen taak voor nationale parlementen. >Hennis is een snol, zij heeft 0,0 % van defensie. En zit daar alleen omdat zij genoeg pijpbeurten heeft gegeven binnen de VVD. Ik hoop dat dit waar is.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...