Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb een nieuwe laptop nodig omdat mijne nu aan alle kanten uit elkaar valt (koptelefoon ingang, accu en een usb poort zijn kapot) ook is de hardeschijf al 3x, de ram en de wifi adapter al een keer vervangen en dat allemaal sinds april 2011. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat deze het nog ooit goed gaat doen, en vooral die koptelefoon ingang stoort me omdat ik nu mijn iPad erbij moet gebruiken om muziek te luisteren terwijl ik dat veel liever gewoon doe via mijn laptop zelf. Dan heb ik geen twee apparaten waarmee ik moet rondsjouwen, Ik heb nu een laptop uitgezocht, en ik wilde aan jullie vragen of het een goede keuze is. Gamen hoeft er niet mee want daar heb ik al een PS3 en een desktop voor; dit is voor browsen op internet en alles waar je normaal een computer voor nodig hebt behalve gamen. Juist eentje met touchscreen omdat dat handig is met windows 8. Als deze laptop echt heel erg slecht is, *please* zeg dat dan even. En ook als je een goedkopere plek weet dan bol.com, een paar dagen terug zag ik 'm op wehkamp.nl voor €20,- minder, maar daar is 'ie nu uitverkocht. http://www.bol.com/nl/p/acer-aspire-v5-571p-323c6g50mass-laptop-touch/9200000011521194/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...