Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Zelfs voor maar 650 euro ! Jup, maar toch ben ik blij dat ik een GTX780 heb. Er zijn namelijk erg veel problemen met de HD7990 in heel veel games. Hij haalt hoge scores, maar heeft ontiegelijk veel last van framedrops en instabiliteit. Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ze de prijs zo ver hebben laten zakken. De GTX690 heeft hier ook last van, maar in mindere mate. Dual GPU kaarten zijn eigenlijk nooit erg stabiel geweest. Te veel vermogen op een te klein printplaatje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>ik dacht juist aan methaan op -50 graden celcius onder druk. maar mischien is dat meer mijn chemische achtergrond die het zegt en niet practisch voor computers Kan, maar dat kost een vermogen. Dan kun je ook niet hele flexibele slangen gebruiken waardoor het erg lastig wordt om zo'n systeem beschikbaar te maken voor elke behuizing/setup. Voor extreme koeling hebben we natuurlijk al LN2, dryice, TEC en phasechange.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...