Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik ben mogelijk op zoek naar een laptop voor me master. ik heb iets nodig dat goed mobiel is en sterk is. hij moet met gemak veel multitasken (ik krijg mijn eigen 8GB aan ram vol met alleen internet als ik voor uni bezig ben) en een sterke processor die meerdere wiskudige modellen kan berekenen, en snel. hoeft niet per se games te spelen. is wel een pluspunt. prijsrange: geen idee, ik ben nog aan het kijken en ik ben vrijwel zeker dat me ouders mee betalen. ik weet ook niet zeker of ik een mac moet nemen (goed OS en is simpel) of een windows OS (ten alle tijden geen win8 ik weiger echt uberhaupt iets ermee te doen, behalve als het een toutchscreen is die niet overpriced is). en ik ben ook niet zeker of de programmas die ik nodig zal hebben (maple mathlab ect) op een mac weken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 1200 waar ga je het voor gebruiken? gaming Overklokken: ja later mogelijkheid voor een extra videokaart: ja processor koeling: stil en hoge prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: stil/gamelooks/koel verlichting: nee algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: 1TB DVD drive: ja blue ray drive: als het niet te veel kost mag ie erin assemblage: - OS: ja, windows 7 andere voorkeuren/opmerkingen: een SSD van 128 GB. daarop wil ik graag me besturings systeem
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Dit](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B626143%5D=1&product%5B540449%5D=1&product%5B557195%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B560732%5D=1&product%5B620113%5D=1&product%5B624208%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B558955%5D=1&product%5B394013%5D=1&product%5B541751%5D=1) lijkt mij een prima optie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

met beide mobo's is niks mis. ik had al gekozen voor z87-gd65, vroeg me alleen af wat jullie zouden vinden. 20 euro meer voor wat gele verf iets meer onnodige opties en 2 antennes die ik niet ging gebruiken. vandaar en overclocken kan even goed op de z87-gd65. koeling h100i en inderdaad sli.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit wordt het. alleen weet ik niet of de voeding goed genoeg is voor alles. Behuizing Cooler master storm stryker Moederbord MSI z87-gd65 Proccessor i5 4670k videokaart MSI GTX 760 TF Geheugen Corsair vengeance pro 2133 2x4gb koeler h100i voeding be quiet pure power 730w l8 Hdd seagate desktop 1tb later mischien nog een ssd erbij
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...