Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nog een vraagje over de MSI MPower: is die 4.6 GHz behaald met realistische koeling, of met ln2/helium? Dus zou ik die in principe ook kunnen halen met mijn gewone lucht koeler (waarschijnlijk een Noctua NH-D14)? En zou ik het misschien ook kunnen halen met deze koeler http://nl.hardware.info/productinfo/150826/be-quiet!-dark-rock-pro-2#tab:testresultaten ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

zo, opnieuw: [klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B258095%5D=1&product%5B537212%5D=1&product%5B528615%5D=1&product%5B563528%5D=1&product%5B565659%5D=1&product%5B398419%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B458903%5D=1&product%5B609364%5D=1&product%5B102053%5D=1)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een SSD is een veeeeel snellere harde schijf dan een standaard harde schijf. Het nadeel is dat een SSD relatief duur is vergeleken met een normale harde schijf en dus niet veel opslag biedt voor een lage prijs. Het verschil tussen een SSD en HDD kun je echter wel heel goed merken bij bijvoorbeeld windows (10x zo snel opstarten bijvoorbeeld) en programma's als photoshop. Mocht je het geld er voor over hebben dan wil ik je aanraden om alleen dingen als Windows en veeleisende programma's er op te installeren en alle data andere op een standaard harde schijf te plaatsen. Dit omdat anders je SSD erg snel vol zit en dat is echt zonde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hier even verder reageren op jou, scheelt me scrollwerk. Tuurlijk kun je er een harde schijf en SSD in zetten. Zorg er dan bij de installatie van windows voor dat je windows op de SSD installeerd. Als je weet hoe je een pc in elkaar moet zetten is er geen reden om hun assemblage te gebruiken. Ze zetten hem daar mooi in elkaar, maar zelf moet dat ook wel lukken en het scheelt je 60 euro. Als je een SSD gebruikt en je zet hem dan zelf in elkaar moet je er op dat je in ieder geval de SSD op je moederbord aansluit op de SATA-600 connector. Alleen dan maak je gebruik van alle potentie van de SSD. Op het moederbord dat ik bij jouw configuratie heb gedaan is dat de grijze SATAconnector.
Link naar reactie
Delen op andere sites

processor: Voor gamen is nu intel de beste keuze. AMD loopt wat betreft processoren deze reeks een eind achter op Intel. Grafisch: Hangt eigenlijk een beetje af per game. Nvidia heeft over het algemeen een betere ondersteuning met drivers en heeft Physics als voordeel. Het nadeel van Nvidia kaarten is wel dat ze vaak net een paar euro duurder zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yo BBQ, Zal ik met die samenstelling van jou ( http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?product[473576]=1 ) De komende jaren nog wel op goeie kwaliteit spelen? Bijv. als over 2 jaar de nieuwe CoD / Battlefield uit komt ( Ik zeg maar wat ) dat ik die dan wel nog in goeie settings kan spelen.. Want er zijn mensen die kopen een slechte pc, en dan om het jaar, kopen ze nieuwe onderdelen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...