Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Weyow, wat moet je met een 1500W voeding? Daar kun je een XL ATX socket 2011 met een high end stikstofgekoelde processor mee laten draaien. En joh, dan doen we er gelijk 4 Titans bij, 12 10.000rpm harde schijven en een oneindigheid aan fans. Tevens zijn die voedingen een stuk langer, dus moet je even kijken of die wel past.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe, dat wattage is inderdaad wel overkill, ik neem maar 1 HDD, 2 GPUs en 1 SSD... Maar feit is dat ik hem kan krijgen voor minder dan de meeste 750 watt voedingen. Maar als ik maar bijvoorbeeld 600 watt gebruik, dan trekt 'ie ook maar 600 watt (efficientie buiten beschouwing gelaten) toch? Of trekt hij dan meteen 1500 watt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze voeding word juist heel veel aangeraden bij tweakers.net Mijn advies voor je samengestelde computer: Kast: Echt nog nooit van gehoord, persoonlijk zou ik voor een Corsair 300R gaan. Geheugen: 16GB heb je dat echt nodig ja? 8GB is nu nog meer dan genoeg, Het geheugen is best wel prijzig imo. Moederbord: Staat niet aangegeven op tweakers.net, ik zal voor de B75 gaan. En we gaan er dus vanuit dat je niet wilt overklokken, anders had je wel een Z77. Videokaart: TOP! En ja 550W is hier echt meer dan voldoende. LET er wel OP dat dit geen modulaire voeding is, als je het liefst alle kabels hebt weggewerkt, neem dan een modulaire voeding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...