Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Om meer prestatiewinst te krijgen bij een 2e videokaart, wil ik je adviseren om voor [dit](http://azerty.nl/8-4924-496939/msi-z77ma-g45.html) moederbord te gaan. Is alleen wel een stukje duurder. Dan de processor: Neem de i5 3570. Voeding: Lang niet voldoende voor 2 grafische kaarten. Ga uit van minimaal 600-650W. Behuizing: Er zijn behuizingen welke beter koelen en stiller zijn voor dezelfde prijs, maar deze moeten dan wel in de smaak vallen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Kijk een aan](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B537212%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B491249%5D=1&product%5B475104%5D=1&product%5B602014%5D=1&product%5B519004%5D=1&product%5B440517%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B540449%5D=1&product%5B557195%5D=1)
Link naar reactie
Delen op andere sites

[Deze](http://azerty.nl/producten/product_detail/1044/609172/antec-gx700-midtowermodel-atx-geen-voeding-atx-usb-audio-zwart-groen.html?channel_code=57&product_code=70849556) koelt uitzonderlijk goed en is ook nog eens uitzonderlijk stil en [deze](http://azerty.nl/8-1044-563039/corsair-carbide-series-200r-.html) is een stuk stijlvoller.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc; CPU; intel i5 3470 videokaart; AMD Radeon HD 7950 (Asus, i think). RAM: 8 gb (geen idee welk product) HDD; 1 tb (idem) Behuizing; AeroCool PGS Value Series Vs-3 Voeding; xfx pro 550w Moederbord; AsRock B75- Pro3-M Dvd drive; Eentje van LG, Koelers; weet ik allemaal niet uit me hoofd. Ik wil me performance van me pc verbeteren, wat is de beste manier om dit te doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor gamen heb je er niks aan. Games gebruiken niet meer dan 4 cores, dus aan de 4 extra 'nep' cores heb je helemaal niks. In sommige gevallen werkt hyperthreading juist tegen. Videorendering en dergelijke is een compleet ander verhaal, maar daar is deze guide niet voor bedoeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gameperformance wilt verbeteren kun je het beste even kijken wat je bottleneck is. Er zijn heel veel programma's die bijhouden wat de load van je CPU, GPU of RAM is. Als 1 van die op 99-100% staat, kun je het beste die updaten. Ik denk alleen dat de prestaties van je huidige pc ruim voldoende moeten zijn. Misschien even je drivers updaten? Dat kan 20% schelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb afgelopen zomer een leuke game pc samengesteld. Hier zijn de specs: CPU: Intel i7 2600 GPU: NVIDIA GeForce GTX 570 (met overclock mogelijkheden) Ram: 8 Gb HDD: 2 Tb SSD: 60 Gb Moederbord: Asus P8Z77-V LX Voeding en merknamen weet ik niet zo uit mijn hoofd, ik kan het echter wel opzoeken. Ik heb echter 2 problemen met mijn computer: Het eerste probleem is de CPU, bij de i7 2600 is er een klein ventilatortje meegeleverd. Tijdens het in elkaar zetten van de computer zij een vriend van mij al gelijk: oh dat wordt een nieuwe ventilator aanschaffen. Nu weet ik niet of dit nodig is of niet, en zo dan welke ik moet aanschaffen. Ik heb gezien dat de temperatuur aardig oploopt tijdens het gamen, maar ik weet niet of, en wanneer ik de CPU te warm maak. Het tweede probleem ligt bij de SSD, ik wil op deze schijf alleen Windows geïnstalleerd hebben staan en op de overige 2 Tb al mijn andere bestanden en programma's kwijt. Zo blijft het lekker snel. Dit lukt over het algemeen redelijk goed. Maar toch zijn er telkens programma's en bestanden die zich automatisch op de SSD schijf plaatsen. Is er een manier om dit te verhelpen?

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...