Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

700W is wel verstandig als je er later een 2e videokaart aan toe wilt voegen. Ik weet niet of je wilt overklokken, maar ook dan is dat extra vermogen handig. De FX-8320 slurpt namelijk stroom. [Deze](http://azerty.nl/8-1044-620725/zalman-z5-plus-midtowermodel.html), maar vooral ook [deze](http://azerty.nl/8-1044-394090/zalman-z9-plus-midtowermodel.html) zijn wat koeling betreft echt betere keuzes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien ik hier toch heel veel off topic pc onderwerpen zie tegen komen... Ik heb een Intel i5 2500k 3,7 ghz processor (luchtgekoeld) en wil hem weer eens wat verder overklokken ben de laatste dagen allemaal info aan het opzoeken en als ik hem stress test dan komt ie rond de 70-80 graden bij 100% is dat normaal? En als je bedenkt dat ik hem dan nog verder wil overklokken vraag ik me af of dat wel goed gaat maar op forums lees ik dat ie met gemak op 4,5 ghz kan op luchtkoeling Mijn pc is nu nogal stoffig van binnen dus die ga ik ook binnenkort eens schoonmaken maar weet niet of dat heel veel uitmaakt :/ Dus als iemand hier wat meer over weet over de maximum temperaturen van processors zou wel nice zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Stof weghalen kan echt al heel veel schelen. Mocht je nog de standaard koeler gebruiken dan zou ik die in ieder geval ook vervangen als je wilt gaan overklokken. Ik hou zelf altijd een maximum temperatuur aan van 80 graden. Maar dat is tijdens een vrij onrealistische stresstest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen standaard koeler. De tempraturen die ik net op noemde waren van mijn cores niet van mijn cpu zelf ik checkte net even in me bios en daar was ie 43 graden ik weet alleen niet of ie dan op heavy load staat of niet. Want ik las nog wat verder na ik poste en ze zeiden dat je in je bios moet checken en daar is ie 43 graden een stuk beter dan de 70 graden die ik had gemeten met core temp van mijn cores dus miss valt alles toch wel mee
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...