Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Dat kan zeker. Ik zou dan toch wel even de voeding veranderen in die die ik hierboven aan je heb gelinkt. Ik twijfel namelijk toch of die voeding 2 AMD grafische kaarten kan voeden (AMD kaarten verbruiken wat meer). Je zult niet zo snel lag hebben in de nieuwste games hoor, maar je prestaties zullen ook niet denderend zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De GTX 770 zal al snel rond de 400 euro gaan kosten, dus misschien is dat een verstandige keuze. Dan kun je altijd later nog een 2e er bij prikken. Tevens is het misschien een idee om je processor wat verder over te klokken. Ik weet niet welke koeler je hebt, maar je processor kan zeker nog een stuk verder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yh ik moet mijn proccesor nog een keer wat verder over te kloken ik weet dat ie met gemak naar 4,4 ghz gaat moet alleen even een wat info opzoeken van wat de sweet spot is voor deze processor met lucht koeling En dat is best wel misleidend van die koeling reviewers only lol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Okee, ik snap dat het vet is om het beste van het beste in je systeem te hebben, maar waarom zou je je videokaart vervangen, terwijl je nu 2 560 TI's in SLI hebt draaien? En dat zijn al geen misselijke kaartjes. Mag ik vragen waarom je dit doet? En wat voor TI uitvoering heb je? Misschien dat ik er een van je over koop als je ze weg doet...?
Link naar reactie
Delen op andere sites

In dat geval ga je zeker een enorm prestatieverschil zien tussen de gtx 780 en gtx 770. Met de huidige drivers is het verschil zo'n 30% en dat zal ook niet heel veel gaan veranderen. De GTX 780 is over een paar weken waarschijnlijk al een stuk goedkoper, dus ik zou sowieso even wachten (de gtx 770 ook trouwens). Of je er tegen die tijd het geld voor over hebt, is natuurlijk helemaal aan jou.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, maar maak alsjeblieft eerst even je koeler schoon. Zo te zien zit er een enorme laag grijze stof overheen wat het koelvermogen echt de das om doet. En als je dan toch bezig bent, zou ik gelijk even naar je videokaart, voeding en andere componenten kijken en schoonmaken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ploert zodra ik mijn nieuwe videokaart heb gooi ik wel op de PU community een post met een linkje naar me marktplaats. En ik ga zoizo nog wel even wachten denk eind van me school jaar dat ik dan ze pas ga halen hopen dat dan de prijs ook een beetje is gezakt want nu betaal je volle prijs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kan niet veel gebeuren. Als je het niet goed doet start windows gewoon niet of geeft hij een bluescreen zodra het mis gaat in windows. Als dat gebeurt duik je gewoon weer de BIOS in om je overclock te tweaken. Op internet zijn echt enorm veel tutorials te vinden over hoe je een processor overklokt. Het is dan verstandig om even op jouw type te zoeken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmm, die kast zalman kast vind ik er wel goed uitzien, maar ben echt totaal niet technisch en snap dus eigenlijk niet zo goed wat de ''prestatie'' enzo in houd :$ In ieder geval, hier een lijstje van wat ik het belangrijkst vind voor mijn nieuwe pc: 1. Gamen zonder lag 2. Games op ultra, ook in de toekomst 3. Mogelijkheid voor 2de videokaart 4. Goede processor 5. Goede koeling 6. Assemblage 7. Overklokken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...