Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Budget: Ongeveer 800-900 euro waar ga je het voor gebruiken? Gamen Overklokken: ja later mogelijkheid voor een extra videokaart: Kan volgens mij niet door mijn case processor koeling: hoge prestatie eventueel water koeling (cloosed loop): nee high end custom loop water koeling(=duur): nee Voorkeuren voor de kast: zie opmerkingen verlichting: nee algemene componenten: prestatie gericht minimale HDD grote: 1TB is genoeg DVD drive: ja blue ray drive: nee assemblage: nee OS: Windows 8 andere voorkeuren/opmerkingen: Ik ben dus verliefd op een case waar een kleiner moederbord in moet, namelijk de Bitfenix Prodigy (als ik wist hoe linkjes werkte, had ik daar gebruik van gemaakt)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee joh, als je 2x een gtx 680 kan betalen kan je vast ook wel een dure proc. betalen xD Ik bedoelde (hieronder staat dat ergens) als je een gamepc van €650 gaat kopen kan je beter investeren in een videokaart dan in een proc. Misschien is dit zelfs nog beter bij 800 euro, dan kan je net een 670 kopen (weet ik niet zeker) en bij >€1000 dan word het gewoon een 3570K met koeler
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, ik heb al een paar keer over de videokaart vragen gesteld, maar ik denk toch dat ik voor een Nvidia 660 of 660ti ga, omdat die ook de meeste games op High/ultra aankunnen. Dan heb ik alleen nog de vraag of de ti nou echt wel zoveel beter is, en waarom eerder werd gezegd dat ik beter een 670 kon nemen, de 660(ti) kan toch ook gebruikt worden met SLI? Of is er nog wat anders dat ik over het hoofd zie?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens moet het lukken om er een overklokbaar systeem in te bouwen, maar niet met dat budget. Het goedkoopste mini ITX moederbord waar fatsoenlijk op kan worden overgeklokt is 131 euro en dan zal er een koeler moeten worden gebruikt van ongeveer 60 euro (luchtkoeler past niet, omdat dan de GPU in de weg zit). Als je daar nog een i5 3570k en de kast bij doet, hou je nog maar 300 euro over voor de GPU, RAM, DVD drive en voeding.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Behuizing : Corsair Carbide Series 200R DVD Brander : LiteOn iHAS124-C Harde Schijf : Toshiba DT01ACA100 1TB - 3.5inch Moederbord : MSI Z77A-G45 Processor : Intel Core i5 3570 , 3.4 Ghz RAM : Crucial Ballistix Tactical,1600-8GB(2x 4GB) Videokaart : EVGA GTX660 Ti FTW Signature 2 Voeding : Corsair Enthusiast Series Modular TX750M De processor heb ik hier al liggen, en de videokaart heb ik op marktplaats gevonden voor 250 euro.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dacht je [hier](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B560717%5D=1&product%5B531169%5D=1&product%5B491249%5D=1&product%5B560732%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B568285%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B540449%5D=1&product%5B543820%5D=1&product%5B557195%5D=1) van? :) Mocht je em zo bestellen, dan zou ik even tijdens het bestellen bij 'opmerkingen' zetten dat je graag de extra fan voorin de kast wilt hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens is [deze](http://azerty.nl/0-857-452330/seagate-barracuda-st1000dm003-.html) harde schijf maar een euro duurder, maar toch een heel stuk sneller en betrouwbaarder. Sinds de prijsaanpassingen is dat nu de beste keuze. En je wint er bijna niks mee, maar [deze](http://azerty.nl/0-862-557195/samsung-sh-224bb-.html) DVD drive is net iets goedkoper.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...