Ga naar inhoud

What to buy guide: Game PC


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Budget: 1000,- waar ga je het voor gebruiken? Gamen, maybe recorden, en misschien renderen. Overklokken: Ja, kan. later mogelijkheid voor een extra videokaart: Ja. processor koeling: Stil en prestatie. eventueel water koeling (cloosed loop): Nee. high end custom loop water koeling(=duur): Nee. Voorkeuren voor de kast: Stil / Stijlvol. verlichting: Nee. algemene componenten: Beetje van beide. minimale HDD grote: 1000GB. DVD drive: Ja. blue ray drive: Nee. assemblage: Nee. OS: Nee. andere voorkeuren/opmerkingen: Graag een PC waarmee ik: - Nog lang in Ultra settings kan gamen, - Die lang mee gaat, - Waarmee ik gewoon alle games op Ultra kan spelen. Alvast bedankt @OMGWTFBBQ
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 1000,- waar ga je het voor gebruiken? Gamen, maybe recorden, en misschien renderen. Overklokken: Ja, kan. later mogelijkheid voor een extra videokaart: Ja. processor koeling: Stil en prestatie. eventueel water koeling (cloosed loop): Nee. high end custom loop water koeling(=duur): Nee. Voorkeuren voor de kast: Stil / Stijlvol. verlichting: Nee. algemene componenten: Beetje van beide. minimale HDD grote: 1000GB. DVD drive: Ja. blue ray drive: Nee. assemblage: Nee. OS: Nee. andere voorkeuren/opmerkingen: Graag een PC waarmee ik: - Nog lang in Ultra settings kan gamen, - Die lang mee gaat, - Waarmee ik gewoon alle games op Ultra kan spelen. Alvast bedankt @OMGWTFBBQ
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 1000,- waar ga je het voor gebruiken? Gamen, maybe recorden, en misschien renderen. Overklokken: Ja, kan. later mogelijkheid voor een extra videokaart: Ja. processor koeling: Stil en prestatie. eventueel water koeling (cloosed loop): Nee. high end custom loop water koeling(=duur): Nee. Voorkeuren voor de kast: Stil / Stijlvol. verlichting: Nee. algemene componenten: Beetje van beide. minimale HDD grote: 1000GB. DVD drive: Ja. blue ray drive: Nee. assemblage: Nee. OS: Nee. andere voorkeuren/opmerkingen: Graag een PC waarmee ik: - Nog lang in Ultra settings kan gamen, - Die lang mee gaat, - Waarmee ik gewoon alle games op Ultra kan spelen. Alvast bedankt @OMGWTFBBQ
Link naar reactie
Delen op andere sites

Budget: 1000,- waar ga je het voor gebruiken? Gamen, maybe recorden, en misschien renderen. Overklokken: Ja, kan. later mogelijkheid voor een extra videokaart: Ja. processor koeling: Stil en prestatie. eventueel water koeling (cloosed loop): Nee. high end custom loop water koeling(=duur): Nee. Voorkeuren voor de kast: Stil / Stijlvol. verlichting: Nee. algemene componenten: Beetje van beide. minimale HDD grote: 1000GB. DVD drive: Ja. blue ray drive: Nee. assemblage: Nee. OS: Nee. andere voorkeuren/opmerkingen: Graag een PC waarmee ik: - Nog lang in Ultra settings kan gamen, - Die lang mee gaat, - Waarmee ik gewoon alle games op Ultra kan spelen. Alvast bedankt @OMGWTFBBQ
Link naar reactie
Delen op andere sites

In ieder geval, hier een lijstje van wat ik het belangrijkst vind voor mijn nieuwe pc: Van belangrijkst naar minst belangrijkst Gamen zonder lag Games op ultra, ook in de toekomst Mogelijkheid voor 2de videokaart Goede processor Goede koeling Assemblage Overklokken Denk je dat dat hiermee gaat lukken http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B557195%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B491249%5D=1&product%5B464839%5D=1&product%5B394090%5D=1&product%5B558091%5D=1&product%5B549889%5D=1&product%5B542678%5D=1&product%5B452330%5D=1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou of even wachten met het kopen van een grafische kaart en dan over een paar weken de GTX 760ti kopen, of gaan voor [deze](http://azerty.nl/8-4360-559733/asus-gtx660-ti-dc2o-2gd5-gra.html). Die koeler is namelijk stiller en beter. Verder ziet het er allemaal prima uit :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens aan. [Dit](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B557195%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B491249%5D=1&product%5B549889%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B626143%5D=1&product%5B236501%5D=1&product%5B560717%5D=1&product%5B563627%5D=2) is wat ik voor je kan doen. features: - stijlvolle kast met al één fan geinstalleerd en daar heb ik nog 2 stille maar krachtige fans bij gedaan. - De nieuwste GTX 770 met een erg goede koeler - Een krachtige cpu - Overklok mogelijkheden - Voldoende vermogen en ruimte voor een 2e grafische kaart - Snelle 1000GB hdd - DVD drive Met deze pc kun je echt nog een lange tijd vooruit. Zeker als je de processor en videokaart nog een stuk overklokt kun je nog jaren alles op ultra spelen. Als de kast je niet helemaal aanspreekt dan hoor ik het wel en zoek ik naar iets anders voor je :).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aahhh, jammer, was juist van plan deze maand te kopen. Denk je dat het echt grote verschillen worden of niet? Want zo als jij al zegt is die 660 Ti dan waarschijnlijk een stuk goedkoper en plug ik er een 2de bij. Ik wil er wel watch dogs enzo op ultra gaan spelen, Dus wat is slimmer?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen, koop gewoon lekker deze samenstelling. Daar kun je echt nog even mee vooruit. Mocht het toch net niet goed genoeg zijn voor de nieuwste games over een poosje, dan koop je tegen die tijd een 2e GTX 660ti er bij. Ik wil je wel adviseren om gewoon direct als je je pc hebt je processor en grafische kaart wat over te klokken. Dat levert gelijk al een gratis performance boost op.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, ik was iets compleet vergeten. Hier de nieuwe samenstelling: [klik](http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B557195%5D=1&product%5B496883%5D=1&product%5B491249%5D=1&product%5B549889%5D=1&product%5B452330%5D=1&product%5B626143%5D=1&product%5B560717%5D=1&product%5B563627%5D=1&product%5B568279%5D=1&product%5B353621%5D=1)
Link naar reactie
Delen op andere sites

features: - stijlvolle kast met al één fan geinstalleerd en daar heb ik nog 2 stille maar krachtige fans bij gedaan. - De nieuwste GTX 770 met een erg goede koeler - Een krachtige cpu - Overklok mogelijkheden - Voldoende vermogen en ruimte voor een 2e grafische kaart - Snelle 1000GB hdd - DVD drive Met deze pc kun je echt nog een lange tijd vooruit. Zeker als je de processor en videokaart nog een stuk overklokt kun je nog jaren alles op ultra spelen. Als de kast je niet helemaal aanspreekt dan hoor ik het wel en zoek ik naar iets anders voor je :).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...